Elikkä olen ihan totaalisen uusi käyttäjä, latasin siis skypen hetki sitten, alku sujui hyvin, mutta kun piti laittaa käyttäjä nimi, tuli ongelmia eli ihan alkuun jäätiin. Käyttäjä nimi jonka valitsin oli jo käytössä, laitoin sitten eri nimen, niin se sign up -nappi ei tullut aktiiviseksi. Mites sen kanssa, olen sulkenut koko skypen ja tyhjentänyt kaikki kentät, mutta sign up ei aktivoidu, pitääkö koko skype poistaa vai miten täh?
tlin luonti
1
420
Vastaukset
- skypeilijä
Ohjeet, se meinaan unohtuneen. Avaa skype, klikkaa "Eikö sinulla vielä ole skype-nimeä" linkkiä. Kun eteesi avautuu "Luo uusi Skype tunnus" ikkuna, kirjoita siihen tarvittavat teidot; Koko nimi, S-postiosoite, Skype nimi, Salasana ja Vahvista salasana uudestaan. lopuksi rasti kohtaan Kyllä, olen lukenut ehdot ja hyväksyn ne. Tämän jälkeen klikkaat "Luo tunnus" linkkiä. Nyt en muista tarkkaan, mutta taitaa mennä joku tovi ennen-kuin skype hyväksyy sinut, koska se tarkistaa, ettet vain ole tehnyt skype-nimeä joka on jo olemassa. Jos niin on, korjaa se kohta ja yritä uudelleen. Skypen pitäisi toimia jonkun tovin kuluttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225264- 254458
- 282571
- 342274
- 372018
- 151948
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211287Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194