Ärsyttää tämä...

AlliAsiakas

K-kauppako sen aloitti? Kaksi kappaletta 4,95 ja jotain. Kolme kappaletta sillä ja sillä euromäärällä. Miksei voida puhua yksikköhinnoista. Niin, huijaustahan tämä tietty.

Pankaapa merkille K-kauppojen karkkihinnat. Kuulin vahingossa, kun edustaja mainitsi hyvästä katteesta. Että silleen...

9

722

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -K+S-

voit ihan vapaasti ostaa yhden kappaleen 2,95 - minä ostan kaksi 4,95

• kuuleppas

Kauppa on velvollinen myymään yhden tuotteen sillä 4,95 : 2 - hintaan, eli ei todellakaan 2,95. Itse ostan yhden jos haluan ja aina olen saanut sillä samalla alennetulla hintaa eli tässä tapauksessa n. 2,5 eurolla

• sdsafffsda
        kuuleppas kirjoitti:

Kauppa on velvollinen myymään yhden tuotteen sillä 4,95 : 2 - hintaan, eli ei todellakaan 2,95. Itse ostan yhden jos haluan ja aina olen saanut sillä samalla alennetulla hintaa eli tässä tapauksessa n. 2,5 eurolla

ei pidä paikkansa - myyjä määrittää hinnan

• kppp
        kuuleppas kirjoitti:

Paljousalennuksia saa tehdä ihan laillisesti kaikissa muissa tuoteryhmissä paitsi alkoholissa ja tupakassa nykyisin, joten kyllä ne kaupan hinnat 2 kappaletta 3 eurolla, yksittäin 1,95 pitävät paikkansa.

• kppp

Hommaa silmälasit tai opi lukemaan. Hintalapussa lukee aina myös yksikköhinta. Pitäisikö siihen vielä lisätä isoilla kirjaimilla PALJOUSALENNUS jotta tajuaisit?

• kppp

lisäys vielä edelliseen. ainakin irtokarkeissa kate liikkuu 40-50 prosentin tuntumassa. Jos ostat halpoja tarjouskarkkeja noin viidellä eurolla kilo, niin silloin saat edullisempaan hintaan ku tukusta. Hintatietoisille vinkkinä.

• Hintahotko
        kppp kirjoitti:

lisäys vielä edelliseen. ainakin irtokarkeissa kate liikkuu 40-50 prosentin tuntumassa. Jos ostat halpoja tarjouskarkkeja noin viidellä eurolla kilo, niin silloin saat edullisempaan hintaan ku tukusta. Hintatietoisille vinkkinä.

Lidlistä saa hedelmäkarkkeja kilon purnukan alle neljällä eurolla. Eivätkä taatusti myy alle tukkuhinnan.

• Pahnaäly

Ostakaa vain lakritsapatukka suuhun ja pankaa joka keräilykeppoon rahanne että kaikki maapallon köyhät voivat matkustaa korkeanelintason maahamme nauttimaan ylennannistamme.Eläköön rikas humanitaarinen valtiomme! Kansainvälinen humanitaarinen globaali Joulupukin maa.

• Vapaassa maassa?

Onko kysymys taas sensuurista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7135
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3988
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      50
      3448
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2988
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2756
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2183
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2167
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      44
      2133
    Aihe