Lähtöselvitys netissä

nöppöpöppö

Haluaisin varmistaa muutaman asian netissä tehtävästä lähtöselvityksestä, kun itselläni ei tästä ole kokemusta. Toivottavasti joku jaksaa vastailla kysymyksiin :)

Olen siis varannut Lufthansan lennot kahdelle, välilaskun kautta Espanjaan. Ajattelin tehdä lähtöselvityksen netissä. Eli siis tarvitsen vain varausnumeroni? Matka on siis maksettu nettipankissa, ei luottokortilla.

Saanko checkattua itseni myös jatkolennolle? Että lentoa vaihtaessani voin suoraan marssia oikealle portille, eikä tarvitse siellä huolehtia enää mistään? Saanko varmasti valittua myös paikat jatkolennolle?

Onko netissä tehdyn lähtöselvityksen päätteeksi tulostettava joku tosite? Riittääkö tämä pelkästään lentolipuksi vai täytyykö lentokentällä hommata jotain vielä automaatin kanssa?

Sitten ruumaan menevistä matkatavaroista.. Voinko mennä suoraan baggage drop -tiskille vai täytyykö automaatista tulostaa itse jotain tarroja, lentolippuja tms?

Huh, tässä oli jo kysymyksiä kerrakseen. Jos joku ihana ihminen viitsisi nämä asiat minulle selventää, niin olen varmoilla mielin.

P.S. Vielä yksi täysin asiaan liittymätön kysymys, jos jollakin olisi tietoa. Olin varatessani laittanut itselleni kasvisruuan, mutta se vaihtui mystisesti normaalin ruokaan. Syy tähän selvisi, sillä erikoisruokia ei tarjota alle 185 minuutin pituisilla lennoilla (molemmat lennot siis vaan päälle 2 h). En muista olenko koskaan Lufthansalla lentänyt, niin onko kellään tietoa millaista ruoka on? Onko vaihtoehtoja vai kaikilla samaa? Sisältääkö ruoka esim. leipää tai salaattia, jos pääruoka on kokonaan lihaa?

3

732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lufthansa.de

Blaa blaa blaah..

• tty.

Lufthansan lennoille on helppo tehdä lähtöselvitys netissä, myös jatkolennolle. Päätteeksi kannattaa printata kummankin lennon boarding passit. Kentällä menet Baggage drop -tiskille. Ainakaan viime kesänä Lufthansalla ei tarvinnut itse pelailla automaattien kanssa, vaan virkailija tulosti matkatavaratarrat tiskillä.

Lyhyillä lennoilla ruokavaihtoehtoja ei ole ollut. Ruoka on ollut ihan perussyötävää, mutta makuasiat ovat tietysti makuasioita. Sämpylöitä oli muistaakseni mukana.

• Viimeksi LH:lla lentäessäni oli tarjolla kasvisruokaa (ei vaihtoehtoja) eli kaikille samaa kasvispöperöä. Aamupalassa oli mukana leikkeitä, kai ne voi jättää syömättä? Jos olet fanaattinen vegetaristi, niin ota omat ruuat mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      107
      6904
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4431
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3806
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3502
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3498
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      188
      3445
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2949
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2654
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2491
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13