Haluaisin varmistaa muutaman asian netissä tehtävästä lähtöselvityksestä, kun itselläni ei tästä ole kokemusta. Toivottavasti joku jaksaa vastailla kysymyksiin :)
Olen siis varannut Lufthansan lennot kahdelle, välilaskun kautta Espanjaan. Ajattelin tehdä lähtöselvityksen netissä. Eli siis tarvitsen vain varausnumeroni? Matka on siis maksettu nettipankissa, ei luottokortilla.
Saanko checkattua itseni myös jatkolennolle? Että lentoa vaihtaessani voin suoraan marssia oikealle portille, eikä tarvitse siellä huolehtia enää mistään? Saanko varmasti valittua myös paikat jatkolennolle?
Onko netissä tehdyn lähtöselvityksen päätteeksi tulostettava joku tosite? Riittääkö tämä pelkästään lentolipuksi vai täytyykö lentokentällä hommata jotain vielä automaatin kanssa?
Sitten ruumaan menevistä matkatavaroista.. Voinko mennä suoraan baggage drop -tiskille vai täytyykö automaatista tulostaa itse jotain tarroja, lentolippuja tms?
Huh, tässä oli jo kysymyksiä kerrakseen. Jos joku ihana ihminen viitsisi nämä asiat minulle selventää, niin olen varmoilla mielin.
P.S. Vielä yksi täysin asiaan liittymätön kysymys, jos jollakin olisi tietoa. Olin varatessani laittanut itselleni kasvisruuan, mutta se vaihtui mystisesti normaalin ruokaan. Syy tähän selvisi, sillä erikoisruokia ei tarjota alle 185 minuutin pituisilla lennoilla (molemmat lennot siis vaan päälle 2 h). En muista olenko koskaan Lufthansalla lentänyt, niin onko kellään tietoa millaista ruoka on? Onko vaihtoehtoja vai kaikilla samaa? Sisältääkö ruoka esim. leipää tai salaattia, jos pääruoka on kokonaan lihaa?
Lähtöselvitys netissä
3
729
Vastaukset
- lufthansa.de
Blaa blaa blaah..
- tty.
Lufthansan lennoille on helppo tehdä lähtöselvitys netissä, myös jatkolennolle. Päätteeksi kannattaa printata kummankin lennon boarding passit. Kentällä menet Baggage drop -tiskille. Ainakaan viime kesänä Lufthansalla ei tarvinnut itse pelailla automaattien kanssa, vaan virkailija tulosti matkatavaratarrat tiskillä.
Lyhyillä lennoilla ruokavaihtoehtoja ei ole ollut. Ruoka on ollut ihan perussyötävää, mutta makuasiat ovat tietysti makuasioita. Sämpylöitä oli muistaakseni mukana.Viimeksi LH:lla lentäessäni oli tarjolla kasvisruokaa (ei vaihtoehtoja) eli kaikille samaa kasvispöperöä. Aamupalassa oli mukana leikkeitä, kai ne voi jättää syömättä? Jos olet fanaattinen vegetaristi, niin ota omat ruuat mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164