Ollaan lähdössä ensi kesänä Pärnuun muutamaksi päiväksi lomalla, omalla autolla.
Kertokaahan omalla autolla matkanneet, että tarkastetaanko satamassa sitä onko autossa sammutinta koska jostain luin, että olisi pakollinen. Pitääkö tämä paikkansa?
Ja toiseksi missä kannattaa tankata auto kun lähtee ajelemaan kohti Pärnua, onko hinta eroa tankkaako heti satamassa vai jossain kauenpana matkan varrella.
Kiitos
omalla autolla
7
815
Vastaukset
- Kummin Kaiman Serkku
Sammutin kuuluu jokaisen auton perusvarusteisiin. Myös Suomessa.
Auto kannattaa ehdottomasti tankata huoltoasemalla. - joku..
on aina yleensä halvin.
vähän matkaa pärnuun niin tulee nesteen kylmä asema siinä suosittelen tankkaan.
noin 7 kilometriä suurin piirtein on se kylmä asema satamasta. ja ei kannata ajaa turhaan kovin kauas kun pensa on yleensä tallinassa halvempaa kuin sen ulko puolella. - oree 14
ota vaan mukaan sammutin ja ensiapulaukku vaikka ei niitä ole kukaan tarkastanut.olen käynyt omalla autolla lähemmäs sata kertaa virossa .tankkaa rimin vieressä risteyksessä olevasta bensa-asemasta.
- ölk
Tarkoitatko Rimillä Tallinnan satamassa olevaa Rimiä vai Pärnussa olevaa isoa Rimiä (Papiniidussa sijaitseva)
- oree14
ölk kirjoitti:
Tarkoitatko Rimillä Tallinnan satamassa olevaa Rimiä vai Pärnussa olevaa isoa Rimiä (Papiniidussa sijaitseva)
Joe kadulla ,Rimin vieressä oleva.Electron käy maksettaessa.Tallinnaa tarkoitin.
- Tulispää
Autoliiton sivuilta voisit tarkistaa, mitä Virossa on pakollista ja suositeltavaa. Siellä on mm. kerrottu promillerajat. Sammuttimia saa edullisesti esim. Motonetista ja se on hyvä olla autossa missä tahansa.
Tarkista autosi vakuutus, onko se voimassa Baltiassa ja/tai onko lisäehtoja tai rajoituksia.
Autoon ei tietenkään kannata jättää mitään tavaroita tai pussukoita näkyville, kun sieltä poistuu.
Saatat kohdata matkallasi vaarallisia ohituksia ja kovia nopeuksia. Malttia, äläkä itse syyllisty niihin.
Jos kyydisssäsi on lapsia, aika kuluu nopeasti, kun laskette matkalla nähtyjä kattohaikaroita ja niiden pesiä.
Pärnu on kiva paikka, hauskaa matkaa! - Janne Tuokko
Ollan käyty monena vuonna omalla autolla, eikä koskaan oo kysytty. Kai se silti hyvä olla on, säästää aika paljolta jos sattuu kohta että sitä tarvitsee.
Mennään tänä vuonna Ikaalisten Matkatoimiston (www.ikaalistenmatkatoimisto.fi/index/omalla-autolla-matkalle.html.stx) kautta omalla autolla. En oo aiemmin tienny että matkatoimistot välittää "oman auton paketteja" mut nyt ku selvitin niin hinta oli kyl tosi paljon edullisempi. Tarvii sit van tietty etukäteen tietää mihinkä meinaa mennä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5241770Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748