Kerron nyt sen miten tämä menee Raamatun mukaan, siis Usko Jeesukseen. Ihminen kun tulee synnintuntoon,Jumala vaikuttaa siihen,(etsikkoaika)ihminen on kuullut jossain vaiheessa evankeliumin, ja tavalla tai toisella joku tai jokin tarjoo esim syntisen rukous mahdolisuuden,niin Ihminen antaa elämänsä Jeesukselle ja liityy seurakuntaan, jos liityy vapaansuunnan seurakuntaan niin menee kasteelle( joka on oikea järjestys,usko ja kaste),halu lukea Raamattua ja käydä Jumalanpalveluksissa. ..mutta jos Uuudestisyntynyt haluaa pitää kiinni lapsikasteessa,niin olkoon niin,,koska usko pelastaa.
UUDESTISYNTYNYT
30
290
Vastaukset
- vanhapappa
ovat turhia niinkuin nyt kaste.
Minä uudesti synnyin aikoinaan kun erosin kirkosta.- lannenhunttari
---Minä uudesti synnyin aikoinaan kun erosin kirkosta. //
mutta kysymys kuuluukin--synnyitko Valon ,vai pimeyden lapseksi..
vaihtoehtoja on vain tasan 2 - vanhapappa
lannenhunttari kirjoitti:
---Minä uudesti synnyin aikoinaan kun erosin kirkosta. //
mutta kysymys kuuluukin--synnyitko Valon ,vai pimeyden lapseksi..
vaihtoehtoja on vain tasan 2siis olen valon pappa.
"mutta jos Uuudestisyntynyt haluaa pitää kiinni lapsikasteessa,niin olkoon niin,,koska usko pelastaa."
Noinhan se menee Raamatun mukaan että usko pelastaa (hyvät teot on kuitenkin ehtona) ja kaste on rituaali (pesukone) joka mahdollistaa syntien pesemisen pois.
Paavali kertoo että "yksi kaste" mutta toisaalta sanoo että kasteesta voi tulla myöhemmin merkityksetön, joten tarvittaessa uusi kaste.- -mielipide-
täältä tuollaista nöyryyttä ja viisautta? Sinä olet havinainen ja kiitos Jumalalle, että kaltaisiasi on vielä muutama maanpäällä.
- joku vuan
riippuvuuksista eroon?
- Kelleskaupungin vaar
itse olet tehnyt parannuksen ja ottanut Jeesuksen vastaan? Sillä kun otat Jeesuksen vastaan, pääset samalla kaikista paheistasi eroon Jeesuksen avulla. Alkoholi ja tupakka esimerkiksi jäävät siltä istumalta heti pois. Jois poltat vaikkapa tupakkaa, niin silloin olet tupakan orja etkä luota Jeesukseen vaan tupakkaan. Minä sisimmässäni tunnen että sinä et ole vapautunut tupakasta, sillä niin Pyhä Henki minulle todistaa sinusta.
Joten teeppäs asku nyt pikaisesti parannus ja ota Jeesus vastaan sydämeesi! Pyhä Henki todistaa meille uskoville senkin oletko vilpittömin mielin liikkeellä täällä foorumilla. Joten sinun ehdottomasti kannattaa ja pitää tehdä parannus nyt ja heti!- Älä opeta väärin!
Aksu on nöyrä ja vilpitön ja jos hän on jostakin muusta kuin Jeesuksesta sisäisen ihmisensä puolesta riippuvainen, niin Jeesus vapattaa hänet kaikista hänen riippuvuuksistaan. Kerran hän pääsee täysin vapaaksi, sillä hän on nöyrä ja uskoo ja sen todistaa Pyhä Henki.
- ml213.
Sillä kun otat Jeesuksen vastaan, pääset samalla kaikista paheistasi eroon Jeesuksen avulla. Alkoholi ja tupakka esimerkiksi jäävät siltä istumalta heti pois.
--------
Vaikka itse olen vapautunut monista asioista uskoon tultuani, mutta silti en uskolla tehdä oppia tästä.On vaikea tietää, miksi toiseen ihmiseen uskoontuleminen vaikuttaa eritasoisesti kuin toiseen,------mutta yhdestä olen täysin varma.
KUKAAN IHMINEN EI PÄÄ IRTI KAIKISTA PAHEISTAAN. Jos, joku väittää itsestään toista, niin hän on sokea itseensä nähden.
Kun emme tiedä ihmisen sisäistä/sydämen tilannetta ja Jumalan aivoituksia jne..., niin on parempi olla tuomitsemista toista ihmistä. - lannenhunttari
ml213. kirjoitti:
Sillä kun otat Jeesuksen vastaan, pääset samalla kaikista paheistasi eroon Jeesuksen avulla. Alkoholi ja tupakka esimerkiksi jäävät siltä istumalta heti pois.
--------
Vaikka itse olen vapautunut monista asioista uskoon tultuani, mutta silti en uskolla tehdä oppia tästä.On vaikea tietää, miksi toiseen ihmiseen uskoontuleminen vaikuttaa eritasoisesti kuin toiseen,------mutta yhdestä olen täysin varma.
KUKAAN IHMINEN EI PÄÄ IRTI KAIKISTA PAHEISTAAN. Jos, joku väittää itsestään toista, niin hän on sokea itseensä nähden.
Kun emme tiedä ihmisen sisäistä/sydämen tilannetta ja Jumalan aivoituksia jne..., niin on parempi olla tuomitsemista toista ihmistä.oletko varma,etta tama ei nyt mene ,niinkuin Raamattu sanoo--jos se valo,joka sinussa on, onkin pimeytta,kuinka suuri onkaan pimeys/??????
luulen,etta kirjoituksistasi paatellen sinun valosi on ajan tuomaa ns.luunvaloa jota erehdyt luulemaan taivaalliseksi valoksi,tuossa erehdyt raskaasti :=)
toimenpiteita taholtasi tarvitaan nopeasti ,aika on lyhyt..ala hukkaan heita Jumalan kutsua..
tanaan on pelastuksen paiva ,vaan onko enaa huomista....Jumala yksin tietaa?
ystavallisesti -l-h - vanhapappa
oletko varma,etta tama ei nyt mene ,niinkuin Raamattu sanoo--jos se valo,joka sinussa on, onkin pimeytta,kuinka suuri onkaan pimeys/??????
luulen,etta kirjoituksistasi paatellen sinun valosi on ajan tuomaa ns.luunvaloa jota erehdyt luulemaan taivaalliseksi valoksi,tuossa erehdyt raskaasti :=)
toimenpiteita taholtasi tarvitaan nopeasti ,aika on lyhyt..ala hukkaan heita Jumalan kutsua..
tanaan on pelastuksen paiva ,vaan onko enaa huomista....Jumala yksin tietaa?
ystavallisesti -l-hkun en ole vaarassakaan.
Todista että olen väärässä. Sensijaan sinun jumalastasi ei ole mitään takeita tai todistuksia.
Raamattu ei todista mitään se on ihmisten mielikuvituksen tuotetta. - lannenhunttari
vanhapappa kirjoitti:
kun en ole vaarassakaan.
Todista että olen väärässä. Sensijaan sinun jumalastasi ei ole mitään takeita tai todistuksia.
Raamattu ei todista mitään se on ihmisten mielikuvituksen tuotetta.virhetta,kun poistyontaa ojentunut avoin Jumalan kasi.
eiko kukaan voi auttaa,huusi naapurini vahan ennen kuolemaansa syopasairaana viimeisillaan..
usko ei haneen enaa 'juurtunut',kun han oli sen koko elamansa pois tyontanyt..
paha oli kuulla hanen valituksensa.
tuossa esim. josta sinun tulisi pelastua..
ja muutama viikko takaperin,olin vanhan naisen luona,joka sai lievan sydarin.....mika ero noiden kahden valilla..tuo usk.nainen kivuissaan vain kiitteli Herraa,ja oli valmis lahtoon..[ei kuollut viela, vaan parantui]
tuossa 2 todistusta, joita pyysit.. paattele itse,kummassa joukossa haluat olla ,kun vuorosi tulee?
itse tiedan Lunastajani elavan,ja viimeisena Han on seisova multieni paalla..
ystavallisesti....l-h - todistuksia
vanhapappa kirjoitti:
kun en ole vaarassakaan.
Raamattu ei todista mitään se on ihmisten mielikuvituksen tuotetta.sinun jumalastasi sitten on?
Olen rivien välistä lukenut, että uskot hindulaisiin oppeihin ja jälleensyntymisiin?
Harhaoppeja ovat ja vievät lopulta kadotukseen.
Mutta näin sanoo Jumala itsestänsä.
Jes. 44:6- Näin sanoo Herra, Israelin kuningas, ja sen lunastaja, Herra Sebaot: "Minä olen ensimmäinen ja viimeinen, ja paitsi minua ei ole yhtäkään Jumalaa.
7. Kuka on minun kaltaiseni? Hän julistakoon ja ilmoittakoon ja osoittakoon sen minulle, siitä alkaen siitä alkaen kun minä perustin ikiaikojan kansan. He ilmoittakoot tulevaiset, ja mitä tapahtuva on.
8. Älkää vavisko älkääkä peljätkö. Enkö minä aikoja sitten antanut sinun kuulla ja sinulle ilmoittanut, ja te olette minun todistajani: Onko muuta Jumalaa kuin minä? Ei ole muuta pelastuksen kalliota, minä en ketään tunne.
9. Jumalankuvien tekijät ovat turhia kaikki tyynni, eivätkä nuo heidän rakkaansa mitään auta; niiden todistajat eivät näe eivätkä tiedä mitään, ja niin he joutuvat häpeään.
10. Kuka hyvänsä muovatkoon jumalan ja valakoon kuvan, ei se mitään auta.
11.. Katso, kaikki sen seuraajat joutuvat häpeään, ja sen sepittäjät ovat vain ihmisiä. Tulkoot kokoon kaikki ja astukoot esiin: vaviskoot ja hävetkööt!
12.. Rautaseppä ottaa työaseen ja työskentelee hiilten hehkussa, muodostelee kuvaa vasaralla ja takoo sitä käsivartensa väellä; hänen tulee nälkä, ja voima menee, hän ei saa vettä juodaksensa, ja hän nääntyy.
(vain taivaan Jumalalla, Jeesuksella, on annettavanaan meille sitä elävää vettä, joka tulee meissä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään ja tämä vesi sammuttaa meidän hengellisen janomme. Epäjumalien palvonta ei janoa sammuta!)
13. Puuseppä jännittää mittanuoran, kaavailee piirtimellä, vuolee kovertimella, mittailee harpilla ja tekee miehen kuvan, inhimillisen kauneuden mukaan, huoneeseen asumaan.
14. Hän hakkaa itselleen setripuita, hän ottaa rautatammen ja tammen ja kasvattaa ne itselleen vahvoiksi metsän puitten seassa, istuttaa lehtikuusen, ja sade kasvattaa sen suureksi.
15. Se on ihmisellä polttopuuna: hän ottaa sitä lämmitelläkseen, sytyttää uunin ja paistaa leipää, vieläpä veistää siitä jumalan ja kumartaa sitä, tekee siitä jumalankuvan ja lankeaa maahan sen eteen.
16. Osan siitä hän polttaa tulessa, toisen osan ääressä hän syö lihaa, paistaa paistin ja tulee ravituksi; hän myöskin lämmittelee itseänsä ja sanoo: "hyvä, minun on lämmin, minä näen valkean".
17. Ja lopusta hän tekee jumalan, jumalankuvan, jonka eteen hän lankeaa maahan, jota hän kumartaa ja rukoilee sanoen: "Pelasta minut, sillä sinä olet minun Jumalani".
18. Eivät he tajua, eivät ymmärrä mitään, sillä suljetut ovat heidän silmänsä, niin etteivät he näe, ja heidän sydämensä, niin etteivät he käsitä.
19. Ei tule heidän mieleensä, ei ole heillä järkeä eikä ymmärrystä, että sanoisivat: "Osan siitä olen polttanut tulessa, olen paistanut sen hiilillä leipää, paistanut lihaa ja syönyt; tekisinkö tähteestä kauhistuksen, lankeaisinko maahan puupölkyn eteen!"
20. Joka tuhassa riippuu kiinni, sen on petetty sydän harhaan vienyt, ei hän pelasta sieluansa eikä sano: "Eikö ole petosta se, mikä on oikeassa kädessäni?" - vanhapappa
virhetta,kun poistyontaa ojentunut avoin Jumalan kasi.
eiko kukaan voi auttaa,huusi naapurini vahan ennen kuolemaansa syopasairaana viimeisillaan..
usko ei haneen enaa 'juurtunut',kun han oli sen koko elamansa pois tyontanyt..
paha oli kuulla hanen valituksensa.
tuossa esim. josta sinun tulisi pelastua..
ja muutama viikko takaperin,olin vanhan naisen luona,joka sai lievan sydarin.....mika ero noiden kahden valilla..tuo usk.nainen kivuissaan vain kiitteli Herraa,ja oli valmis lahtoon..[ei kuollut viela, vaan parantui]
tuossa 2 todistusta, joita pyysit.. paattele itse,kummassa joukossa haluat olla ,kun vuorosi tulee?
itse tiedan Lunastajani elavan,ja viimeisena Han on seisova multieni paalla..
ystavallisesti....l-hpoltetaan, ei tule ketään seisoskelemaan multieni eikä tuhkieni päälle.
Ennen tätä toimenpidettä olen jo kaukana, toisessa aurinkokunnassa. Lomalla. - vanhapappa
todistuksia kirjoitti:
sinun jumalastasi sitten on?
Olen rivien välistä lukenut, että uskot hindulaisiin oppeihin ja jälleensyntymisiin?
Harhaoppeja ovat ja vievät lopulta kadotukseen.
Mutta näin sanoo Jumala itsestänsä.
Jes. 44:6- Näin sanoo Herra, Israelin kuningas, ja sen lunastaja, Herra Sebaot: "Minä olen ensimmäinen ja viimeinen, ja paitsi minua ei ole yhtäkään Jumalaa.
7. Kuka on minun kaltaiseni? Hän julistakoon ja ilmoittakoon ja osoittakoon sen minulle, siitä alkaen siitä alkaen kun minä perustin ikiaikojan kansan. He ilmoittakoot tulevaiset, ja mitä tapahtuva on.
8. Älkää vavisko älkääkä peljätkö. Enkö minä aikoja sitten antanut sinun kuulla ja sinulle ilmoittanut, ja te olette minun todistajani: Onko muuta Jumalaa kuin minä? Ei ole muuta pelastuksen kalliota, minä en ketään tunne.
9. Jumalankuvien tekijät ovat turhia kaikki tyynni, eivätkä nuo heidän rakkaansa mitään auta; niiden todistajat eivät näe eivätkä tiedä mitään, ja niin he joutuvat häpeään.
10. Kuka hyvänsä muovatkoon jumalan ja valakoon kuvan, ei se mitään auta.
11.. Katso, kaikki sen seuraajat joutuvat häpeään, ja sen sepittäjät ovat vain ihmisiä. Tulkoot kokoon kaikki ja astukoot esiin: vaviskoot ja hävetkööt!
12.. Rautaseppä ottaa työaseen ja työskentelee hiilten hehkussa, muodostelee kuvaa vasaralla ja takoo sitä käsivartensa väellä; hänen tulee nälkä, ja voima menee, hän ei saa vettä juodaksensa, ja hän nääntyy.
(vain taivaan Jumalalla, Jeesuksella, on annettavanaan meille sitä elävää vettä, joka tulee meissä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään ja tämä vesi sammuttaa meidän hengellisen janomme. Epäjumalien palvonta ei janoa sammuta!)
13. Puuseppä jännittää mittanuoran, kaavailee piirtimellä, vuolee kovertimella, mittailee harpilla ja tekee miehen kuvan, inhimillisen kauneuden mukaan, huoneeseen asumaan.
14. Hän hakkaa itselleen setripuita, hän ottaa rautatammen ja tammen ja kasvattaa ne itselleen vahvoiksi metsän puitten seassa, istuttaa lehtikuusen, ja sade kasvattaa sen suureksi.
15. Se on ihmisellä polttopuuna: hän ottaa sitä lämmitelläkseen, sytyttää uunin ja paistaa leipää, vieläpä veistää siitä jumalan ja kumartaa sitä, tekee siitä jumalankuvan ja lankeaa maahan sen eteen.
16. Osan siitä hän polttaa tulessa, toisen osan ääressä hän syö lihaa, paistaa paistin ja tulee ravituksi; hän myöskin lämmittelee itseänsä ja sanoo: "hyvä, minun on lämmin, minä näen valkean".
17. Ja lopusta hän tekee jumalan, jumalankuvan, jonka eteen hän lankeaa maahan, jota hän kumartaa ja rukoilee sanoen: "Pelasta minut, sillä sinä olet minun Jumalani".
18. Eivät he tajua, eivät ymmärrä mitään, sillä suljetut ovat heidän silmänsä, niin etteivät he näe, ja heidän sydämensä, niin etteivät he käsitä.
19. Ei tule heidän mieleensä, ei ole heillä järkeä eikä ymmärrystä, että sanoisivat: "Osan siitä olen polttanut tulessa, olen paistanut sen hiilillä leipää, paistanut lihaa ja syönyt; tekisinkö tähteestä kauhistuksen, lankeaisinko maahan puupölkyn eteen!"
20. Joka tuhassa riippuu kiinni, sen on petetty sydän harhaan vienyt, ei hän pelasta sieluansa eikä sano: "Eikö ole petosta se, mikä on oikeassa kädessäni?"mutta jumalaahan on kaikki elollinen.
Aurinko on semmoinen jumala jota voisi vähän palvellakkin.
Hinduista meillä olisi paljon opittavaa, hehän eivät tapa itikkaakaan.
Muinaisilla Hinduilla oli lentokoneitakin, 3000 vuotta sitten. - l-h
vanhapappa kirjoitti:
mutta jumalaahan on kaikki elollinen.
Aurinko on semmoinen jumala jota voisi vähän palvellakkin.
Hinduista meillä olisi paljon opittavaa, hehän eivät tapa itikkaakaan.
Muinaisilla Hinduilla oli lentokoneitakin, 3000 vuotta sitten.lomalle aurinkokuntaan--
mina menen iankaikkisiin pitoihin taivaaseen...
lomalta pitaa tulla takaisin 'arkeen' ..ja kohtaamaan tuomio..
mina se vaan olla nautin iankaikkisista pidoista..tuomio ei minua kosketa..kiitos Jumalan.
ja ei silla valia,mita 'raadollesi' tapahtuu ..sielusi ei pala,vaan joutuu tuomiolle ja sen jalkeen ei lomailla..jollet vaihda savelta jo taalla ajassa. suosittelen l-h - merihukka
l-h kirjoitti:
lomalle aurinkokuntaan--
mina se vaan olla nautin iankaikkisista pidoista..tuomio ei minua kosketa..kiitos Jumalan.
ja ei silla valia,mita 'raadollesi' tapahtuu ..sielusi ei pala,vaan joutuu tuomiolle ja sen jalkeen ei lomailla..jollet vaihda savelta jo taalla ajassa. suosittelen l-hMaan päällä joudutte noudattamaan valtiollisia lakeja. Se kannattaa aina muistaa.
Puolestani lupaan teille uskovaiset taivaspaikan ilman kastettakin ja riippumatta uskonpuolueestanne.
Voisin luvata islamilaisten puolesta, että olette tervetulleita myös Allahin taivaaseen unohtamatta juutalaisten maan päälle jäävän tomumajan hajoamista. - vanhapappa
l-h kirjoitti:
lomalle aurinkokuntaan--
ja ei silla valia,mita 'raadollesi' tapahtuu ..sielusi ei pala,vaan joutuu tuomiolle ja sen jalkeen ei lomailla..jollet vaihda savelta jo taalla ajassa. suosittelen l-hsanoistasi sinut tuomitaan.
Eikös jotain tälläistä teidän raamatussannekin sanota? l-h kirjoitti:
lomalle aurinkokuntaan--
ja ei silla valia,mita 'raadollesi' tapahtuu ..sielusi ei pala,vaan joutuu tuomiolle ja sen jalkeen ei lomailla..jollet vaihda savelta jo taalla ajassa. suosittelen l-hvanha papparainen olen minäkin ja uskon että ilman jonkinlaista sielun vaellusta on tätä koko Raamatun opettamaa elämän hengen lakia vaikea selittää. Se elämän hengen laki on tämä:
Obadja 1
15 "Sillä lähellä on Herran päivä kaikkia pakanakansoja: - N i i n - k u i n - s i n ä - o l e t
tehnyt, niin - s i n u l l e - t e h d ä ä n; - kosto sinun teostasi kohtaa sinun omaa päätäsi."
[Matt.16:27; 23:3; Room. 2:6; 1.Piet. 1:17; Ilm.18:7; 20:12,13; 22:12]
Nykyuskovaisten ei kannattaisi unohtaa noita edellä mainituissa jakeissa olevia asioita, sillä Herran veli [Jaakob 3:6 ] muistutti "elämän pyörästä", jonka kielemme saattaa tuleen sytyttää, eikä Aabraham suostu sitä sammuttamaan!
Nykyisin uskovaiset uskovat "valitsemiaan paloja" liian kapeasti ajatellen ja unohtavat suuren osan Raamatun opetuksista, ikään kuin niitä ei olisi kirjoitettukaan, [Ilm.22:18,19] He elävät ihmisten asettamissa ennakkoluuloissa, eivät Jumalan tuntemisen todellisessa tiedossa.
Saattavat pettyä kun luulevat joskus perille tulleensa,
1. Sam. 2:7
"Herra köyhdyttää ja rikastuttaa, hän alentaa ja ylentää." [Ps.75:7; Sananl. 29:23; Matt. 23:12]
´tunnetko aksu521;n tupakkaongelmat todella sydämessäsi, vai oletko lukenut aksun aikaisemman rehellisen tunnustuksen hänen k.o. ongelmasta? Teeskenteletkö tietäväsi sellaista, josta aksu521 on aikaisemmin kirjoittanut ja nyt sinä tunnet sen sydämessäsi ikään kuin Hengen ilmoituksena! Toisilta varastettua profetiaa on nykyisin liikkeellä kuin lintuflunssaa pahimmillaan, pilvin pimein.
´- lannenhunttari
vanhapappa kirjoitti:
sanoistasi sinut tuomitaan.
Eikös jotain tälläistä teidän raamatussannekin sanota?se,etta kerrotaan asiat niinkuin ne ovat..ja sanomaani liitan aina vaihtoehdon parannukseen ,niinkuin Raamatussa sanotaan.
valinta on sitten sinun[vanhapappa-merihukka ym.] jotka eivat ainakaan kirjoitustensa mukaan ole uskovaisia.
enempaa ei voi kukaan teita auttaa,tai oikeaan johdattaa,jos tuotte buddat-islamit- ym, sekasotkut paasiais sanoman keskelle..
tuomion langettaa vain Jumala yksin ja on oikeudenmukainen.
se on varma kuin auringon nousu. - Kelleskaupungin vaar
ekivaari kirjoitti:
tunnetko aksu521;n tupakkaongelmat todella sydämessäsi, vai oletko lukenut aksun aikaisemman rehellisen tunnustuksen hänen k.o. ongelmasta? Teeskenteletkö tietäväsi sellaista, josta aksu521 on aikaisemmin kirjoittanut ja nyt sinä tunnet sen sydämessäsi ikään kuin Hengen ilmoituksena! Toisilta varastettua profetiaa on nykyisin liikkeellä kuin lintuflunssaa pahimmillaan, pilvin pimein.
´sanoin sen sanoin! Eli minä tunnen sisimmässäni asioita jotka ovat tosia ja sinustakin tiedän monenmoista, mutta jääkööt nyt sanomatta kun ne eivät kestäisi päivänvaloa. Itse tiedät mitä tarkoitan.
- Kristuksessa.
Kelleskaupungin vaar kirjoitti:
sanoin sen sanoin! Eli minä tunnen sisimmässäni asioita jotka ovat tosia ja sinustakin tiedän monenmoista, mutta jääkööt nyt sanomatta kun ne eivät kestäisi päivänvaloa. Itse tiedät mitä tarkoitan.
Jospa tulisit tavallisten ihmisten pariin, sieltä kuvituksistasi.Täälläkin on elämää.
Kelleskaupungin vaar kirjoitti:
sanoin sen sanoin! Eli minä tunnen sisimmässäni asioita jotka ovat tosia ja sinustakin tiedän monenmoista, mutta jääkööt nyt sanomatta kun ne eivät kestäisi päivänvaloa. Itse tiedät mitä tarkoitan.
minkä kirjoitin" on sitä Pilatuksen henkeä, joka ei välitä mitään toisten vastauksista vaan ainoastaan omista päätöksistään.
Minulla ei ole mitään salattavaa ihmisiltäkään, ja Jumala on tuntenut kaikki salaisuuteni ennen kuin minä itse olen niistä mitään tiennyt! Viina ja tupakkaongelmia minulla ei ole. En pidä niitä ystävinäni.
Kun joskus viisikymmentä vuotta sitten kerroin eräälle uskosta osattomalle Jeesuksen vapauttaneen minut tupakan himosta, hän vastasi siihen:
— Ei se saatana väkisin kenenkään huulille tule, kun en itse sitä sinne laita — Myöhemmin olen ajatellut että hän lausui hyvän totuuden; sana 'saatana' on suomeksi = vastustaja, ja jos haluamme päästä jostakin eroon, meidän on käskettävä sitä sen oikealla nimellä, joka ilmaisee etten pidä sitä enää ystävänäni vaan vastustajanani.
Näihin ajatuksiin minut herätteli tämä seuraava raamatunkohta;
Jeremia 13
21 "Mitä sanot, kun hän panee sinulle päämiehiksi ne, jotka olit ystäviksesi totutellut? Eivätkö tuskat kourista sinua niin kuin synnyttävää vaimoa?"
Tupakka, viina, huumeet, pornous ja monenlainen haureus näyttävät nykyisin olevan valitettavan useiden uskovaistenkin päämiehinä. Ne pysyvät myös niin kauan päämiehinä kun niitä ystävinä pidetään. Olen sanonut irti kaikki ystävyys- yhteistyö ja avunantosopimukset kaiken pahuuden päämiesten kanssa ja nimitän niitä vastustajakseni eli saatanaksi! [Jaak. 4:7]
´
olen alkoholista,,,8 vuotta on mennyt,,Jeesus vapautti minut siitä,mikä mua sitoi,samalla meni masenus ja ahdistus,,vuosien mittaan olen eheytynyt erilaisista jutuissa,..lääkkeet on todella vähennyt muutamaan pilleriin viikkossa,,kun aikasemin söin 9 pilleriä päivässä...en ole täydellinen kuten kukaan muukkaan uskovainen täällä maailmassa,,.ja on välillä tupakkaongelmaa...mutta siitä huolimatta RAKASTAN JEESUSTA JA JULISTAN HÄNTÄ.Aamen.
""mutta siitä huolimatta RAKASTAN JEESUSTA JA JULISTAN HÄNTÄ.Aamen.""
Vastoinkäymiset on tehty voitettaviksi Jeesuksen avulla!
Siunausta!
Meni ihan oikein tuo ---> Ihminen kun tulee synnintuntoon,Jumala vaikuttaa
Mutta siinä se sitten jäi ja lässähti piiiiuuuuu- hoh hojjaa taas
että jokainen meistä on yhtä täydellinen ja synnitän,kun sinä savis-- ei meidän raamatunlausekotelot ole niin suuret ,kun sinun..ja sinulla niitä on paljon..
vrt. mun isi on vahvempi ,kun sinun[pojat hiekkalaatikolla] hoh hojjaa taas kirjoitti:
että jokainen meistä on yhtä täydellinen ja synnitän,kun sinä savis-- ei meidän raamatunlausekotelot ole niin suuret ,kun sinun..ja sinulla niitä on paljon..
vrt. mun isi on vahvempi ,kun sinun[pojat hiekkalaatikolla]Synnin kanssa ei leikitä .... Sen sun pitäis jo tietä !! Ja jokainen tuollainen trulli joka näin pääsiäisenä huuta luudasta joka on matkalla väärään suuntaan kerron minä. Hyppä nyt ihmeessä luudasta oikeaan hiekkalaatikkoon jossa ei leikitä synnin ja saastan leikkiä. Se ei tu kestämään Jeesuxen edessä nääs !!!
- juupas ,,,
savonarola kirjoitti:
Synnin kanssa ei leikitä .... Sen sun pitäis jo tietä !! Ja jokainen tuollainen trulli joka näin pääsiäisenä huuta luudasta joka on matkalla väärään suuntaan kerron minä. Hyppä nyt ihmeessä luudasta oikeaan hiekkalaatikkoon jossa ei leikitä synnin ja saastan leikkiä. Se ei tu kestämään Jeesuxen edessä nääs !!!
oravat ovat kovia säxätämmään http://www.youtube.com/watch?v=e2RfWgbOcQA&feature=related
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154