Huomasin juuri selatessani näitä keskustelunaloituksia, että turhaahan näitä uskovia on kritisoida.
Nehän tekee itse itsensä naurettaviksi ihan omin neuvoin.
Ei tarvitse kuin lukea pari aloitusta täällä:
-Voi teitä
-Tein johtopäätöksen
-Todisteita parantumisista
Uskontokritiikki on tarpeetonta
9
185
Vastaukset
Joo, alkaa kyllästyttämään pikkuhiljaa. ei ole hetkeen ollut mitään mielenkiintoista keskustelunaihetta. Itseäni viihdyttääkseni näin päästäisenä olen jopa paskahousupersefetissikamelinperseelle vastaillut, huh kuinka alas olen vajonnut :D
- Uskomaton tyyppi
Älä nyt kuitenkaan liikaa masennu,vaikka olet sortunut multinikille vastaamaan!
Itseäni lievästi vituttaa, kun pari kommenttia tälle palstalle heitin tällä uskomaton tyyppi nikillä niin heti joku alkoi pistään omia juttujaan samalla.
Joojoo pitäs rekisteröidä, ettei kävisi näin, mutta sen verran harvoin kommentoin keskustelua etten ole vielä saanut aikaseksi.
On se paljon hauskempaa kun telkkarin katsominen ;)
- Uskomaton tyyppi
Telkkaria katsoessa ei voi kuin itsekseen naureskella, (kun nyt yksikseen asuu) mutta tänne kun pienen vinoilun heittää johonkin ketjuun niin ehkä voi päästä jonkin näköiseen ajatusten vaihtoon.
Muuten tuosta itsekseen naureskelusta, niin Brianin elämää äsken tuli katsottua ja naureskelin itsekseen;)
Ei ole heille nauramista eikä heistä voi pilkkaa tehdä. He ovat jo ylittäneet parodiahorisontin.
- Uskomaton tyyppi
Olikohan se vähän sama kuin tapahtumahorisontti?
Uskomaton tyyppi kirjoitti:
Olikohan se vähän sama kuin tapahtumahorisontti?
Tavallaan. Yhteiskunta- ja käyttäytymistieteiden oma versio painovoimakentistä, mutta gravitaatio korvattuna auktoriteetilla.
http://hiki.pedia.ws/wiki/Parodiahorisontti
- Kössönöm
Uskiksia pitää kritisoida, koska he käyttävät valtaansa väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144