Millaisia ihmisiä?
20.8 syntyneitä?
4
1314
Vastaukset
- nimmelyhty
syntynyt ainakin Demi Moore.
- 20.8 syntynyt
Aivan tavallisia ihmisiä. EI noihin horoskooppeihin kannata uskoa . yhtä huuhaata koko jutut.
- Laura vaan
20.8 ja luonne on tietenkin maailman ihanin.... No nuorena olin aika äkkipikainen ja sanoin mitä ajattelin mutta vanhempana laskee tuhanteen ja on erittäin riitelyä kaihtava. Rauhallisuus ja iloisuus kuuluu luonteeseen. Ystäviä on paljon ja niiden eteen tekee kaikkensa,lapsia puolustaa kun naarasleijona ja kaikkinainen vääryys saa niskakarvat pystyyn. Rehellinen ja suora luonne. Joskus huomannut että toiset naiset yrittää piikitellä ja tuntevat uhkana. Parisuhteessa uskollinen mutta myös odottaa sitä toiselta. Seksi on tärkeetä ja nauttii läheisyydestä. Tärkeitä asioita on luonto ja ainakin minä nautin vuodenajoista,auringosta en välitä,haen sen varjoisan paikan aina. Juhliminen ja hauskanpito kuuluu elämään. Ehkä olen hieman boheemiluonne,mutta nipotan sitten siitä jos ei kaikki ole järjestyksessä. Ja tärkein,haluaa olla haluttu aina miesten silmissä,,heh.
- leijonaNa
Laura vaan kirjoitti:
20.8 ja luonne on tietenkin maailman ihanin.... No nuorena olin aika äkkipikainen ja sanoin mitä ajattelin mutta vanhempana laskee tuhanteen ja on erittäin riitelyä kaihtava. Rauhallisuus ja iloisuus kuuluu luonteeseen. Ystäviä on paljon ja niiden eteen tekee kaikkensa,lapsia puolustaa kun naarasleijona ja kaikkinainen vääryys saa niskakarvat pystyyn. Rehellinen ja suora luonne. Joskus huomannut että toiset naiset yrittää piikitellä ja tuntevat uhkana. Parisuhteessa uskollinen mutta myös odottaa sitä toiselta. Seksi on tärkeetä ja nauttii läheisyydestä. Tärkeitä asioita on luonto ja ainakin minä nautin vuodenajoista,auringosta en välitä,haen sen varjoisan paikan aina. Juhliminen ja hauskanpito kuuluu elämään. Ehkä olen hieman boheemiluonne,mutta nipotan sitten siitä jos ei kaikki ole järjestyksessä. Ja tärkein,haluaa olla haluttu aina miesten silmissä,,heh.
Kuin minusta kirjoitettu tuo tekstisi!
Tosin syntymäpäiväni on 21.8 mutta jokainen kohta pitää paikkansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225344- 254518
- 282631
- 342294
- 372048
- 151978
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211317Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224