Oliskos kellähän tietoo sellaasesta jotta onko Karstulan tienoolla tai sen lähipitäjissä sellaasta henkilöö joka osaas turbottaa vanahan mersun. Olen vast ikään muuttanut seutukunnalle joten en tiedä paikallisista mekaanikoista. Joku mulle kertoili että Karstulaas olis joku nuorehko mies joka on expertti asentamaan juuri mersuhun turbon. Omistan sellaasen vanahan kuutoskoneella olevan nokivasaran ja ajaattelin jotta olis hyvä saada hiukan lisää potkua pelihin.
Turbo asiaa
Turbotimer
6
730
Vastaukset
- eikös
olisi järkevämpi hankkia auto jossa on valmiiksi turbo, tulee usein halvemmaksikin.
- Turbotimer
Mutta sehän onkin harrastus ja eiköös niistä pidäkkin aina maksaa.
- Turboton volvo
Kyllä siellä on mitä olen kuullut joku henkilö joka niitä asentaa ,mutta en nyt muista nimeä mutta aika edullisesti laittaa näin olen kuullut.
- äöpå
hauska juttu. kiitos
- sininen ja valkoinen
äöpå kirjoitti:
hauska juttu. kiitos
Yhä hauskemmaksi taitaa käydä , pikkulinnut lauloi
- ja miks ei olis
Ovathan ne hankintahinnaltaan halpoja , ainoa varjopuoli on se kun ne pitää öiseen aikaan hankkia ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224