Kävin eilen kutsuntojen Ennakkoterveystarkastuksessa ja lääkäri pisti lykkäystä yhdeksi vuodeksi henk. kohtasista mielialajutuista... Halu ois kuitenki päästä inttiin enkä oo anonu lykkäystä tai mitään.
Pitääkö minun siis mennä nyt normaalisti tulevan syksyn kutsuntatilaisuuteen niinku oli alunperin tarkotus?
- Vai pitääkö mun odottaa ens vuoteen että tulee ilmotus uusista kutsunnoista??
Tohtorin ohjeistus oli suoraan sanottuna aivan perseestä.
Lykkäystä tuli ennakkotarkastuksessa
qeawrbtn
2
1035
Vastaukset
- okokojfjhfhj
Sun pitää joka tapauksessa mennä kutsuntoihin, vaikka tohtori olis pistäny sulle vapautuksen siellä ennakkotarkastuksessa.
Itse sain kanssa ennakkotarkastuksesta viime vuonna lykkäystä yhden vuoden ja kutsunnoissa se muutettiin kahdeksi vuodeksi. Ens vuonna uudestaan!- qeawrbtn
Eli siis siellä itse kutsuntatilaisuudessa pitää siis käydä?
Kaverit sanoivat että se terkkarilla käynti on se ennakkotarkastus ja sieltä lähete lääkärille niin se on itse kutsuntatarkastus. Pitääkö paikkaansa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144