Aika v....ti kiitosta YLELLE. Maksut loppui tasan tarkkaan tähän, thats for sure!!!Mistä näkyy....osviittaa?
Mistä.....
7
491
Vastaukset
- Onneton YLE
..peruutin TV-luvan itsekin juuri.
- GunnersKannattaja
Kylläpä tempun tekivät. saaha nähä moniko urheilunystävä peruu tv luvan kun peli ei näy. Kattelin juuri että ainakin CDON.COM näyttäis pelin netissä maksullisena (7.90e/matsi). Pakkohan se on ostaa. Mutta ei varmuutta että minkä lähetyksenkautta lähettävät. sivuilla lukee että ruotsalaisena selostuksena.
Kertokaa jos joku tietää paremmin kun ei tuolla järkeviä puhelinnumeroitakaan löytyny mistä kysyä asiaa - hereyuugo
GunnersKannattaja kirjoitti:
Kylläpä tempun tekivät. saaha nähä moniko urheilunystävä peruu tv luvan kun peli ei näy. Kattelin juuri että ainakin CDON.COM näyttäis pelin netissä maksullisena (7.90e/matsi). Pakkohan se on ostaa. Mutta ei varmuutta että minkä lähetyksenkautta lähettävät. sivuilla lukee että ruotsalaisena selostuksena.
Kertokaa jos joku tietää paremmin kun ei tuolla järkeviä puhelinnumeroitakaan löytyny mistä kysyä asiaahttp://atdhe.net/ Tuolta olen itse kattonut paljon matseja. Englannin kielinen selostus.
Aivan perseestähän tämä toki on
- En syytä YLEä
Niin miten ihmeessä tämä voi olla YLE:n vika? Noh eipä vastausta kuitenkaan siihen mistä tämän nyt sitten näkee.
- carlekin
Itsellä jäisi varmasti viimeistään tästä insidentistä johtuen tv-maksut maksamatta, jollen olisi jo kauan aikaa sitten päättänyt olla niitä maksamatta.
atdhe.net:stä olen itsekkin katsellut, hyvin pyörii! - tiesin sen
carlekin kirjoitti:
Itsellä jäisi varmasti viimeistään tästä insidentistä johtuen tv-maksut maksamatta, jollen olisi jo kauan aikaa sitten päättänyt olla niitä maksamatta.
atdhe.net:stä olen itsekkin katsellut, hyvin pyörii!Teksti tv kertoo että yle näyttää barcan pelin normaalisti. Senkin pelkuri valittajat.
- Ohhohh
tiesin sen kirjoitti:
Teksti tv kertoo että yle näyttää barcan pelin normaalisti. Senkin pelkuri valittajat.
Huh huh, taisi aika monta TV-lupaa peruuntua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058