Onko pk seudulla enää tmppeliä? aikaisemmin se oli Sipoon boxsissa.
helsingin
3
514
Vastaukset
- samassa paikassa
Ei se Sipoon temppeli mihinkään ole lähtenyt. Miksi puhut ennen oli? Voit katsoa Google earthistä vaikka.
- juttu-
Jostain netistä luin että siellä ei ole enää toimintaa.
Minulle tulee ensi kuussa ystäviä Thaimaasta ja he haluaisivat käydä siellä.
Koska sinne voi mennä? - sawadi-krap
juttu- kirjoitti:
Jostain netistä luin että siellä ei ole enää toimintaa.
Minulle tulee ensi kuussa ystäviä Thaimaasta ja he haluaisivat käydä siellä.
Koska sinne voi mennä?Vau, hieno juttu. Kyllä ne thaikut tietää varmaan. Jossain näin suositeltavan ajan mutta se oli tietysti suomalaisille. Se aika liittyi jotenkin munkkien ruokailuaikaan. Olikohan se niin että silloin ei ole suositeltavaa kun munkit syövät mutta olen varma, että thaikut nimenomaan voivat mennä silloin kun munkit syövät. Jokainen thaikku tietää munkkien ruoka-ajat. Onko sinulla tarkka osoite? Voin antaa jos tarvitset. He ovat super-tervetulleita sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509