Nettikoneeseen kun laittaa koneensa myyntiin niin kestää useampia päiviä että ilmoitus julkaistaan, nigerialaishuijarit ym muut kusettajat, joilla ei koko konetta ole olemassakaan, ovat onnistuneet sotkemaan melko hyvin toimivan ilmoituskanavan (useamman koneen olen sitä kautta ostanut, viimeksi painepesurin). Toivottavasti saavat poistettua sellaiset toimijat että saisi ilmoituksen heti näkyviin. Itse ajattelin että pääsiäisen aikana olisi hyvää aikaa ollut myydä traktoria pois mutta eihän sitä ilmoitusta sinne saanut kun olisi pitänyt ilmoitus laittaa useampaa päivää aiemmin että olisi pääsiäiseksi ehtinyt julkaistuksi. Tosin ne jotka jotain etukäteismaksuja maksavat ennen koneen näkemistä niin saavat minun puolestani menettää rahansa nigerialaisille. Onko Suomessa todellakin niin tyhmiä ihmisiä että luulevat saavansa uudehkon traktorin muutamalla tonnilla ja maksavat rahat etukäteen ettei kukaan muu vaan pääse väliin, parhaassa tapauksessa lähettävät rahan vielä jonkin rahansiirtoyrityksen kautta jolloin jo pitäisi korvien välissä jotakin tapahtua???
Ei, ei kaikilla ole kaikki inkkarit kanootissa...
Nettikone
tulihan avauduttua
4
4715
Vastaukset
- lentokoneet kentällä
murot kulhossa
- Anonyymi
Vaikeeks on menny myyminen nettikoneessa ,, hermot menee!!
- Anonyymi
Vaikeata ollut aina kun nettisivut takeltaa.
- Anonyymi
Pelkän osto ilmoituksen tekeminen työn ja tuskan takana heitin asian silleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223874- 162795
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3862107Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271791
- 311677
- 321619
- 141307
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681220- 121151