Monet sanovat et oinas tulee ja menee. Katoaa ja pian ilmestyy takas jne.
Mutta epäselväksi on jäänyt, että MIKSI hän tekee näin?
Testaako hän onko kumppani tosissaan eli jaksaa toinen odottaa ja kestää tämmöisen tuuliviirileikin? Vai onko hänellä monta muutakin samallalailla köyden nokassa, joita vetää välillä lähemmäs ja välillä kauemmas?
Eestaas
8
791
Vastaukset
- Oikkuwomani
Me ollaan vaan niin sekaisin, ettei oikein itsekään tiedetä mitä pitäisi tehdä :D Ja onko se lopullinen valinta oikein tehty?
Terkuin OinasN.- Kuu Oinaassa tunteet
Ei viitsi kaiken aikaa pettyä.
- oikukas--
oinaisnaiset tee noin, VAIN OINASMIEHET!!!
- Oinaswomani
oikukas-- kirjoitti:
oinaisnaiset tee noin, VAIN OINASMIEHET!!!
:D usko tai älä, kyllä me tehdään myös.
- oikeaoikkutyttö
Oinaswomani kirjoitti:
:D usko tai älä, kyllä me tehdään myös.
että mitä enenpi pelkää polttavansa näppinsä sen hanakammin pyristelee karkuun? Itsellä ainakin näin...ja ihastukseni oikkumies esiintyy melko välinpitämättömänä aina ihanien hetkien jälkeen. Siinä sitten kaksi pässiä jököttää taisteluasemissa ja mulkoilee toisiaan :D
- Polttaa,
oikeaoikkutyttö kirjoitti:
että mitä enenpi pelkää polttavansa näppinsä sen hanakammin pyristelee karkuun? Itsellä ainakin näin...ja ihastukseni oikkumies esiintyy melko välinpitämättömänä aina ihanien hetkien jälkeen. Siinä sitten kaksi pässiä jököttää taisteluasemissa ja mulkoilee toisiaan :D
Pelkää.
- oikeaoikkutyttö
Polttaa, kirjoitti:
Pelkää.
mitä sekin aikuinen mies pelkää? Oon nyt päättynyt, et maksan potut pottuina. En paljon viitsi päätäni enää vaivata ton oikun soutamiseen ja huopaamiseen...tän viikonlopun jälkeen katkaisen kaikki yhteydet häneen mikäli tyyli ei muutu.
- Ees taas.
oikeaoikkutyttö kirjoitti:
mitä sekin aikuinen mies pelkää? Oon nyt päättynyt, et maksan potut pottuina. En paljon viitsi päätäni enää vaivata ton oikun soutamiseen ja huopaamiseen...tän viikonlopun jälkeen katkaisen kaikki yhteydet häneen mikäli tyyli ei muutu.
Minua odotellaan miehen luo, jolla kaikki on muuten ihan hyvin, mutta hän on hirmu innokas, enkä pysy hänen intonsa mukana. Tilanne aiheuttaa epävarmuutta, kaipa mies panee kohta luukut kiinni. Ja taas saan olla rauhassa, kunnes. Aina noissa miehissä on jotain epämääräistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264170- 2563684
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161492Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4071332Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏301050