Onko kukaa menos tonne?
Apollon yhteiskoulu
17
9177
Vastaukset
- juup@juu
Joo, kai mä sinne meen ku en muuallekkaa pahemmin pääse.
Kyl toi o varmaa iha hyvä lukio. - ex-koululainen
Apollo on ihan ok koulu. Melko pienikokoinen, mutta sehän voi olla hyväkin asia.
Opettajat osaa hommansa, ilmapiiri on lämmin ja ruoka on hyvää. - asdef
no ihan ok koulu mut porukka tuntuu olevan syvältä kaivettuu siellä =( mun mielest
mut opettajat on hyviä ruoka hyvää mutta tilat vanhat - yyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Olin yläasteen tuolla koulussa ja kokemuksesta voin sanoa:
Oppilaat lissuja, koviksia, saamattomia, passiivisia, käyttävät nuuskaa (näkyy koulun katossa) ja alkoholia.
Opettajat ihan mukavia. Huono kurssitarjonta lukiossa (ei melkeen yhtään syventäviä/soveltavia kursseja).
Ruoka on todella hyvää (oppi arvostamaan ihan eri tavalla, kun vaihtoi taas "Palmia-lukioon").
Ärsyttävän "syrjässä" Helsingissä.
MUTTA: Elämäni paras päätös oli olla käymättä lukio tuolla eli vaihdoin pois tuolta yläasteen jälkeen. Yläaste voi vielä mennä, mutta lukio: ei kiitos. - elämä on vaikeaa
onko se huono lukio? mä oon nyt miettimässä/ pohtimassa minne hakea näytän olevani hukassa ja tarviin apua en uskalla sitä myöntääkkää :( tarvitsen josnkun kokeneen ihmisen apua!
- yyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Plussat:
Jotkut opettajat kivoja
Todella hyvä ruoka (ei mitään Palmia-pa****)
Helppo päästä (todella alhaisella keskiarvolla pääsee sisään, mutta kannattaa miettiä riittääkö numerot jonnekin muualle)
Miinukset:
- Syrjäinen sijainti
- Opetuksessa mennään heikoimpien ehdoilla
- Yläasteaikoina (olin siis tuolla yläasteella) väki oli semmoista pissistä/kovista -> ei motivaatiota
- Nuuskaa katossa
Yhteenveto: Yläaste tuolla oli ihan ok, mutta en jäänyt lukioon tuonne.
P.s. En edes huomannut, että laitoin ton edellisenkin viestin. :D- Apolloon !
Apollossa hauskat opettajat, hyvä ruoka ja koulussa viihtyy parhaiten mitä olen missään koulussa viihtynyt! Ainakin suurinosa koulun opettajista on kiinnostunut oppilaiden koulusta hyvin suoriutumisesta! Plus aivan mahtava lukion opo!
-nämä kokemukset muutama vuosi sitten apollon lukiosta valmistunut, itse luen juuri oikeustiedettä yliopistossa ja useimmat lukiokaverinikin tuntuu olevan päässeet jatko opiskelemaan apollon sivityksellä!
- apolloooooooohomie
Apollo is the shit, kaikki muut koulut on ihan kakkaa!
Kannattaa todellaki hakee Apollon Yhteiskouluun :D Meno vitun jepa! - öåäöäå
Okei koska olen lukenut paljon bullshittiä tästä koulusta, ajattelin kertoa faktat.
Itse siis kerron lukiosta.
Plussat:
-hyvät opettajat
-hyvät ruoat (ei ole mitään perus pas*aa niinkuin yleensä)
-hyvin kurssitsrjontaa (vaikka jotkut ovat väittänyt, että ei ole)
-pääsee alhaisella keskiarvolla (7.2-7.5)
-kauppoja lähellä : D (mm, alepa, smarket)
- hyvä ilmapiiri
-kulkuyhteydet ihan hyvät. juna-asema vieressä ja kouluun pääsee esim. 39 ja 51 busseilla.
Miinukset:
- yläaste samassa rakennuksessa (eipä ole itseä haitannut)
- voi olla joillekkin ns "syrjässä." kouluhan siis sijaitsee maltsun juna-aseman lähellä, asemalta kävelee n. 5min.
- vanha koulu (onhan se kohta jo 100v vanha)
Miettimässä hakisitko apolloon? Itse suosittelen.
Kiitos.- ArmstronginYhteiskoulu
Lukio on 100 vuotta vanha vuonna 2019, mutta Malminkartanossa sijaitseva rakennus 1980-luvun puolivälistä :)
- napollo
yES
- Snyffexd
Jos haluu biittii
- Idk
Oon kuullut jtn et Apollo ois erityislukion. Pitääkö paikkansa?
- Jupsista
Ei pidä.
- apollo12345
on syryjässä
- Jebajeba
Apollo yläasteena oli täyttä paskaa.
Vähä kommenttei sekaisin:
- Lapset luulee olevansa kovia.
- Kiusaamista ainakin 2013-2016 välillä.
- Opettajat bergheleen kivoja, köh paitsi eräät.
- Tunnettu ruoastaan
- Yhteishenki jossain kuusessa - Anonyymi
Hyvä koulu on. Yhteisöllinen koulu, johtuen varmaan siitä että koulu ei ole kovinkaan suuri oppilasmäärältä ja opettajat tuntevat oppilaansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334153
- 573655
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542368
- 402309
- 432288
- 162256