mitä maksaa mäntsälän bamboo palacessa buffet pöytä? tai ylipäätään hinnoista tieoa?
bamboo palace
14
3724
Vastaukset
- Syntynyt Sunnuntaina
Lounas maksaa 7,50 8,50 arkisin.
Illallaja viikonloppuna hinnat on noin 10 euroa ja risat.
Take away maksaa 8,50 / annos.
Seisova pöytä maksoi äitienpäivänä 15 euroa/ aikuinen, 7,50 euroa/lapsi. sis. alkupalat ja jälkiruoka.
Parempaa kuin Rossossa ja melkein puolta halvempaa. - Tyytymätön asiakas
suurin osa annoksistä 9,50€ luokkaa
- kännyllä
Soita ja kysy, saat varman tiedon!
- Todella pettynyt
Ei kannata mennä koko paikkaan.Sielä ei myydä paikan päällä syötynä kahta annosta kuudelle ihmiselle!!!Jos ei kaikki pöydässä edes syö,niin ei ruokaa tule.Lisämaksukaan ei kelvannut.Ikinä en enää kyseiseen paikkaan mene!!!!
- kuusine
Todella pettynyt kirjoitti:
Ei kannata mennä koko paikkaan.Sielä ei myydä paikan päällä syötynä kahta annosta kuudelle ihmiselle!!!Jos ei kaikki pöydässä edes syö,niin ei ruokaa tule.Lisämaksukaan ei kelvannut.Ikinä en enää kyseiseen paikkaan mene!!!!
oli todella hyvää ruokaa ja ystävällinen palvelu
- Hyvä Bamboo
Todella pettynyt kirjoitti:
Törkeää tuollainen asiakkaan kerjuumeininki. Jos ei ole varaa syödä niin turha sinne on mennä istuskeleen. Aivan oikein menetelty ravintolalta. Jos ei syö seurueessa, voisi tilata edes jotain aivan kohteliaisuudesta, vaikka jälkkärin tai juomaa, ym pientä.
Olen saanut aina ensiluokkaista ruokaa ja kohtelisasta palvelua.
- Käynyt
Mukava palvelu, hyvä ruoka ja mukavat hinnat, suosittelen paikkaa.
- mo
Oikein kiva paikka! Suosittelen! Hyvä ruoka, hinnat kohdallaan ja palvelu mukavaa! :)
- ....,,,,35
"Todella pettynyt" on ilmiselvästi ainoa syntyperäinen mäntsäläläinen.
- torikauppias.
Voisi sanoa aito "perusmäntsäläläinen". Sen tunnistaa jahkailusta ja tinkimisestä.
Tosin tuolla mainittiin "lisämaksu", joka tosin on tuntematon käsite, mikä sitten lieneekään.
Mutta "perusmäntsäläläinen" puhuu paljon ja kyselee ilmaisia neuvoja, eikä yleensä osta mitään. Tinkii ja jahkailee. On epäluuloinen. Hakee tavaran kauempaa, vaikka maksaisikin enemmän. Jumbosta ostettu kuulostaa jotenkin hienommalta.
Mäntsälä ei ole hyvä kauppapaikka. Jossain muualla tuotteet viedään käsistä.
- Topias4444
Huonoin kinkki issä olen käynyt, en ikinä mene toista kertaa hyi helvetti!
- ellun kana
Minä olen hakenut Espoolaisille ja Hesalaisille jne. ruokaa Bamboosta ja kaikki ovat olleet niihin erittäin tyytyväisiä.
Itse olen kiertänyt ehkä 20 eri kiinalaista ja kyllä tämä on parhaiden joukossa.
On Mäntsälässä kadun toisella puolen ketjuravintola jonka ovea en enää avaa, sekä 600 metrin päässä keskustasta olevan ravintolan ovea. - Anonyymi
Todella hyvä paikka suosittelen hyvää sushia ja seisova pöytä ihan mahtava 10/10 menen huomenna Mäntsälän bamboo balaceen koska se on niin hyvä suosittelen
- Anonyymi
Ahkeria yrittäjiä, pariskunta, melkein kaksistaan tehneet vuosia ravintolassa työtä. Lapset kasvaneet ravintolan mukana. Ruoka hyvää, tuoreen makuista ja aina runsaat annokset. Mies hiukan ujonpuoleinen, johtuu ehkä kielitaidosta, vaimo puhuu jo hyvää suomea. Meidän vakipaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224194- 183186
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3952250Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 271931
- 311787
- 321639
- 141457
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121231