Mitäs sinne säkylän jallulle nykyään mahtaa kuulua ku hakee kuskeja jo Kirkkonummeltakin ja minkähänlaisella palkalla siellä tätänykyä ajellaan..?
Perkola
15
2929
Vastaukset
- asuva
Mitä tämä firma ajaa ja millaista kuskia hakee????
- uuiu
mitä halvalla saa!
- asuva
uuiu kirjoitti:
mitä halvalla saa!
No millainen firma, eli kannattaako hakea töihin? Oletko nähnyt tämän firman työpaikkailmoituksen jossain?
- powersugar
asuva kirjoitti:
No millainen firma, eli kannattaako hakea töihin? Oletko nähnyt tämän firman työpaikkailmoituksen jossain?
sieltä oman kylän firmasta sulle töitä löydy?
- sama firma
uuiu kirjoitti:
mitä halvalla saa!
www.kuljetusperkola.fi
- uuiu
sama firma kirjoitti:
www.kuljetusperkola.fi
sama veivari!
- ah
asuva kirjoitti:
ei kannata menna toihin palkka asit ei oo kunnossa
- rane 74
uuiu kirjoitti:
sama veivari!
itse ajamassa siellä reilu puolen vuotta.ei mulla ollut mitään ongelmia.helvetisti jouduin kyllä ajamaan.
- tiutiu
rane 74 kirjoitti:
itse ajamassa siellä reilu puolen vuotta.ei mulla ollut mitään ongelmia.helvetisti jouduin kyllä ajamaan.
Ajoja taitaa tosiaan tuolla kuljetusliikkeessä riittää. Joka päivä tulee useampi talon auto vastaan.
- uuiu
tiutiu kirjoitti:
Ajoja taitaa tosiaan tuolla kuljetusliikkeessä riittää. Joka päivä tulee useampi talon auto vastaan.
satakunnassa huhutaan että kohta loppuu laulut kun ei laiskat työntekijät viihdy talossa!
- on
uuiu kirjoitti:
satakunnassa huhutaan että kohta loppuu laulut kun ei laiskat työntekijät viihdy talossa!
huhuja
- bulkkikuski
ah kirjoitti:
tiedän sut ah olit pelkkä pelle ja yksi suomen huonoimmista kuskeista älä mustamaalaa hyvää taloa omilla hv puheillas!!!
- ah on gay
ah kirjoitti:
ja ah opi kirjottaa senki vanha homo!
- tiutiu
ah on gay kirjoitti:
ja ah opi kirjottaa senki vanha homo!
kyllä arska nyt taisi saada täyslaidallisen!
- sj
on kirjoitti:
huhuja
jostain ne huhutkin alkunsa saa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224374- 203495
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052357- 272041
- 341974
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351754
- 151618
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191407- 121311