Hei, olen 17-vuotias tyttö, ja olisin kiinnostunut aloittamaan joogan, mikäli vain sopiva paikka löytyy. Kysyisin siis, että voisinko aloittaa kuntojoogan (tai millä nimellä sitä virallisestim kutsutaan), vaikka en ole joogannut koskaa ennen (paitsi Wiillä :D)? Minulla on melko huono kunto, mutta olisin silti hyvin kiinnostunut nimenomaan kuntojoogasta, en niinkään mistään rentoutumisharjoituksista, vaikka varmasti ovat hyviä harjoituksia nekin. Mitä mieltä olette? Aloittaisin kuitenkin varmaan vasta syksyllä, sillä rymiin ei varmaankaan oteta enää kesken vuoden, ja pian kuitenkin alkaa kesälomatkin?
Kiitos vastauksista! Ja oikein hyvää kevättä :)
Sopivaa minulle??
Minnnnnnnnaa
1
849
Vastaukset
- diip
Tarkoittanet astangajoogaa? Toki voit aloittaa joogaamisen pohjakunnosta riippumatta. Monilla joogakouluilla järjestetään myös kesken vuoden ja kesäisin alkavia alkeiskursseja, kannattaa tutkailla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323928
- 453300
- 402909
- 172686
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000