Aika ummikko näissä rata touhuissa, joten asiasta enemmän tietäviltä tarttisin nyt apua. Jos sellaisia täältä sattuu löytymään..
Auto hankinnassa ja ei haluaisi tulla kovin pahasti vedätetyksi.
Eli autona Nissan Primera 2.0 Gt Sportdeck v. 2000. Suoraan tehtaalta tilattu ja rakennettu kisavehkeeksi. Autossa mm. Mototex boksi, Öhlinsin alusta, 4 mäntäiset Alcom jarrusatulat isoilla kisalevyillä, pedal box, hydraulinen alumiinen käsijarru, nopea ohjaus, st-motors:n rakentama kone, välitetty laatikko lukolla, lisäksi kaikkea muuta kilpa-auton varustetta, kuten tilttiratti pikalukolla, kaaret, turvatankki, pyörännavat..
Auton hintapyyntinä 15 000e ja rakentaminen maksanut kuulemma triplasti tuon verran. Auto pitäisi myös saada liikenteeseen rekisteröityä n. 900e verot maksamalla.
Kysymyksiä mitä herännyt:
-Onko hintapyynti kohtuullinen ja autoon oikeasti mennyt noin paljon rahaa osalistan perusteella?
-Verot vain saman verran kuin vastaavalla normaalilla tuontiautolla?
-Mahdollista saada liikenteeseen? Vastaavuustodistukset ym. laput on hankinnassa. Kuinka paljon tulee prosentteja jo noista osista? Tehot? Onko kaikista osista oltava kuitit tallella ja jonkin sortin todistus liikennekäyttöön soveltuvuudesta?
-Kuinka hirveä ajaa kadulla? (Tiedän, radalle se on oikeasti tarkoitettu)
Rata-auton arvo? Hjelp!
syteen vai saveen
1
629
Vastaukset
- se ole
se sama lintta joka on olllu kaupan pari vuotta. Senperusteella näyttäis et hintapyynti on perseestä. Viistonnii on aika paikallaan oleva pyynti tonikäsestä laittesta rekkarissa Suomeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010