Pikkuveljeni tiputti eilen ostamani iPodin tänään vesanpönttöön. Uskomatonta! :( Onko vinkkejä? Onko toivoa! Olen masentunut... Näppäimet ei tällä hetkellä toimi, paitsi näppäinlukko ja sekin niin, että kun laittaa näppäimet pois ja sen jälkeen taas toimimaan niin silloin tulee Applen logo ja iPodin näyttö alkaa toimia aivan normaalisti. Mutta klikkauspyörä ja keskipainike eivät toimi ollenkaan. Kyseessä on siis 5.sukupolven iPod nano 8 gigaa.
iPod & vessänpöntto
10
343
Vastaukset
- Surullinen1000
Mun aivovauriopotilas alkoi hieman edistyä. Hetki sitten kun yhdistin tämän tietsikkaan, niin iTunes sanoi, että ohjelmisto on vioittunut. NYt se ei enää sano sitä ja iTunes tunnistaa normaalisti kaikki biisit jotka laitteessa on.
- akku irti
Ensimmäinen teko tuollaisessa tapauksessa olisi irrottaa akku niin pian kuin mahdollista. Vesi johtaa nääs sähköä ja tätä myöten piirilevyillä voi tapahtua tuhoja.
Tiedän - iPodin akkua et irroita ;-( Laitetta ei ole tehty helposti avattavaksi. Kotivakuutus ehkä voisi korvata mutta omavastuu on tuollaisen laitteen hinnan luokkaa.
Vettä on varmaan päässyt hieman sisään liittimien kohdalta ja sen kosketuslevyn raoista ja laite voisi olla korjattavissa. Taitava harrastelija osaa sen avata netistä löytyvän ohjeen mukaan ja kuivata mahdollisesti kostuneet paikat. Muutoin laite on luultavasti entinen.- Surullinen1000
Mutta valitettavasti en osaa tehdä noita asioita joista puhuit.
Lisätietoa:
iPod toistaa musiikkia kuulokkeilla kun ravistaa iPodia. Kosketuslevy ja keskipainike eivät kuitenkaan toimi.
- Surullinen1000
Hups, kirjoitin otsikkoon vessänpöntto. Tarkoitin tietenkin, että vessanpönttö. Sorry virheestä!
- Surullinen1000
Ainakin nyt iPod vaikuttaa toimivan normaalisti! Jihuu!
- Surullinen1000
Surullinen1000 kirjoitti:
Ainakin nyt iPod vaikuttaa toimivan normaalisti! Jihuu!
Nyt iPod välillä toimii normaalisti ja välillä taas ei. Ärsyttävää. :( Eilen ostamani ipod on jo tossa tilassa.
- Surullinen1000
Nyt iPod välillä toimii normaalisti ja välillä taas ei. Ärsyttävää. :( Eilen ostamani ipod on jo tossa tilassa.
Onko mitään tehtävissä, mitä tavallinen ihminen osaa tehä?
- Asian tuntija
Onko mitään tehtävissä, mitä tavallinen ihminen osaa tehä?
Vie huoltoon?
- Surullinen1000
Asian tuntija kirjoitti:
Vie huoltoon?
Se maksaa aika varmasti melkein yhtä paljon kun uusi iPod. Kiitti kuitenkin vinkistä! :)
- gjeje
Se maksaa aika varmasti melkein yhtä paljon kun uusi iPod. Kiitti kuitenkin vinkistä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717