Ben Zyskowiczin rikokset

moraali

Ja onko tämä sitten rikos?

"Kokoomusjohtaja Ben Zyskowiczilla on avioton, 12 vuotias lapsi. Lapsi asuu äitinsä kanssa Espoossa. Lapsen äiti toimi vuosina 1989-91 Kokoomuksen toimiston henkilöstösihteerinä, ja matkusti jossakin määrin kokoomuspoliitikkojen maakuntakierroksilla toimien avustajana. Zyskowicz ei suostunut kommentoimaan asiaa, vaan toteaa, että kyseessä on hänen yksityisasiansa, jota ei revitellä lehdissä."

Miestä ei voi syyttää mistään?

11

3554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zyzko

Ei ole rikos. Jos Benillä olisi aivoton, 12 vuotias lapsi, se saattaisi olla rikos.

Olen itsekin avioton lapsi. Pitäisikö minun haastaa isäni oikeuteen siitä, että on avioliiton ulkopuolella penetroinut äitini kanssa?

• henrietta

Onhan niillä riveissään muitakin rikollisia, kuten pahoinpitelystä tuomittu (siis RIKOSREKISTERIN OMAAVA) kansanedustaja Jan Vapaavuori. Ei tainnut olla ihan pikku tönäisy, kun tämä lakimies aikanaan hyllytettiin Niinistön avustan tehtävistäkin rikostaustansa takia!

http://www.vapaavuori.net/index.php

• Se on
        henrietta kirjoitti:

Onhan niillä riveissään muitakin rikollisia, kuten pahoinpitelystä tuomittu (siis RIKOSREKISTERIN OMAAVA) kansanedustaja Jan Vapaavuori. Ei tainnut olla ihan pikku tönäisy, kun tämä lakimies aikanaan hyllytettiin Niinistön avustan tehtävistäkin rikostaustansa takia!

Eikä siinä vielä kaikki. Mun yks koulukaveri on kanssa kokookuksen kansanedustajan. Ette voi uskoa mutta se poltti useita kertoja mun kaa koulun takana tupakkaa, vaikka se oli selvästi ja jyrkästi kiellettyä. Se poltti vielä mun tupakoita useimmiten, sillä ei ollu kun niillä oli nii köyhää. Ei ole palauttanu niitäkään, joulukortin vaan lähettää sieltä eduskunnasta muttei palauta tupakoita.

Miten voi mennä tuollaista tekemään vaikka sitten alkaa kansanedustajaksi. Taitavat olla rikollisia kaikki siellä kokoomuksessa.

• stahanov
        Se on kirjoitti:

Eikä siinä vielä kaikki. Mun yks koulukaveri on kanssa kokookuksen kansanedustajan. Ette voi uskoa mutta se poltti useita kertoja mun kaa koulun takana tupakkaa, vaikka se oli selvästi ja jyrkästi kiellettyä. Se poltti vielä mun tupakoita useimmiten, sillä ei ollu kun niillä oli nii köyhää. Ei ole palauttanu niitäkään, joulukortin vaan lähettää sieltä eduskunnasta muttei palauta tupakoita.

Miten voi mennä tuollaista tekemään vaikka sitten alkaa kansanedustajaksi. Taitavat olla rikollisia kaikki siellä kokoomuksessa.

..oli opena yks kokoomukselainen ja se varmana suosi jotenkin poikia enemmän kuin tyttöjä. Ainaki välkältä se laski pojat parijonossa huonomalla käytöksellä sisälle ku tytöt. Ettei vaan olis sovinisteja koko porukka??!!
        Koti, uskonto ja isänmaa sijalle on tullut PETTÄMINEN, VÄKIVALTA ja SYRJINTÄ!

• minä
        stahanov kirjoitti:

..oli opena yks kokoomukselainen ja se varmana suosi jotenkin poikia enemmän kuin tyttöjä. Ainaki välkältä se laski pojat parijonossa huonomalla käytöksellä sisälle ku tytöt. Ettei vaan olis sovinisteja koko porukka??!!
        Koti, uskonto ja isänmaa sijalle on tullut PETTÄMINEN, VÄKIVALTA ja SYRJINTÄ!

On myös rikollinen ja kuitenkin kansa valitsi hänet uudelleen eduskuntaan.

• Onhan niitä
        Se on kirjoitti:

Onhan niitä toki muitakin, kun ex-ministeri Pietikäinenkin on rattijuoppo.

• Jussi
        henrietta kirjoitti:

Äijä on tosiaan porvarillisen yltäkylläisesti elänyt kun kolmekasina näyttää tuolta:)

kenet se on hakannut?

• Anonyymi
        Se on kirjoitti:

jaxuhalit

• Anti-Ben

Lähinnä tulee mieleen, että rikoksen on tehnyt nainen joka on suostunut sänkyyn Benin kanssa. Silloin kyseessä olisi rikos ihmisyyttä vastaan.

• Anonyymi

Pahaa tuossa on lähinnä se, että joku lapsiparka olisi joutunut asumaan Espoossa.

• Anonyymi

Onko taas hakukonesäätöjen tarkistuksen aika?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5004
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      23
      4083
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2371
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2184
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1978
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1878
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1567
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1209
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1144
    Aihe