NOLOOOOOOO

heh heh hee

NOLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

9

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thththijninui

omalla palstallas

• Just joo ja nähdään

lähtee maataloustraktorilla (oliko se Valtra) moottoritielle....Siinä käy helposti kylmä....

• ehh he hee

löydy yhtä noloooooo rupusakkia!

• ojhfoihewroiufholrew
        Just joo ja nähdään kirjoitti:

lähtee maataloustraktorilla (oliko se Valtra) moottoritielle....Siinä käy helposti kylmä....

Kun käytiin turussa kattoo matsi viime torstaina, niin loimaan ja turun välillä tuli ainakin seitsemän traktoria (mm. valtroja) vastaan. Näkyi niitä olevan joka toisen talon pihassakin. Ja mä kun luulin näitä sm-liiga palstoja lukeneena ettei turun seudulla käytetä traktoreita lainkaan. Voi voi.

• Puropellon Puusilmä
        ehh he hee kirjoitti:

löydy yhtä noloooooo rupusakkia!

sijaitsee kuuluisalla saviseudulla. Viljavat pellot tuottavat ruista, jota Tepsinkin pelaaajat jyystävät. Sen vuoksi kavereilla onkin ruista ranteessa enemmän kuin Jypin vehnänisupojilla.
        Mutta totta on, että Tepsin pelejä käydään katsomassa Loimaalta asti. Taitaa siellä sentään olla jonkun verran kannatusta Ilvekselle ja Tapparallekin.

Oli muuten hienoa katsoa peli vielä digiboxiltakin. Toinen erä oli varsinaista hullunmyllyä. Tuli mieleen, että Jypin Duffa on kokenut vastaavan Olympiakisoissa kun USA pöllytti Suomea 6-1. Silloinkaan ei valmennusjohto ollut hereillä. Kaiken annettiin vain tapahtua.

Mites siellä Ryynikylässä muuten? Joko keskittyminen siihen legendaariseen Game Seveniin on alkanut. Tällä kertaa tuo Seven on vain pronssiottelu - mutta kuitenkin.

Yllätävää on ollut havaita, kuinka kiekkoyleisö on ollut tyytyväistä, kun Jypi suistui finaaleista. No ensi vuonna sitten uusi yritys.

• lkjgbekjgbukewrugwer
        Puropellon Puusilmä kirjoitti:

sijaitsee kuuluisalla saviseudulla. Viljavat pellot tuottavat ruista, jota Tepsinkin pelaaajat jyystävät. Sen vuoksi kavereilla onkin ruista ranteessa enemmän kuin Jypin vehnänisupojilla.
        Mutta totta on, että Tepsin pelejä käydään katsomassa Loimaalta asti. Taitaa siellä sentään olla jonkun verran kannatusta Ilvekselle ja Tapparallekin.

Oli muuten hienoa katsoa peli vielä digiboxiltakin. Toinen erä oli varsinaista hullunmyllyä. Tuli mieleen, että Jypin Duffa on kokenut vastaavan Olympiakisoissa kun USA pöllytti Suomea 6-1. Silloinkaan ei valmennusjohto ollut hereillä. Kaiken annettiin vain tapahtua.

Mites siellä Ryynikylässä muuten? Joko keskittyminen siihen legendaariseen Game Seveniin on alkanut. Tällä kertaa tuo Seven on vain pronssiottelu - mutta kuitenkin.

Yllätävää on ollut havaita, kuinka kiekkoyleisö on ollut tyytyväistä, kun Jypi suistui finaaleista. No ensi vuonna sitten uusi yritys.

Loimaan ja turun välillä. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?? Se ei välttämättä tarkoita sitä että ne kaikki oli just loimaalla. Mut ei siinä mitään. Hieno asiahan se on että te käytätte laadukkaita traktoreita. Siellä on kuitenkin sitä peltoo niin perkeleesti. Mä aattelin aikasemmin et ei kai ne idiootit nyt sentään hevosilla niitä enää kynnä. Olin onneksenne väärässä.

ps. Voisin lyödä vetoo ettei Sweatt ole ikinä syonyt ruisleipää. Se niistä ranteista.

• Pikku Nisu
        lkjgbekjgbukewrugwer kirjoitti:

Loimaan ja turun välillä. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?? Se ei välttämättä tarkoita sitä että ne kaikki oli just loimaalla. Mut ei siinä mitään. Hieno asiahan se on että te käytätte laadukkaita traktoreita. Siellä on kuitenkin sitä peltoo niin perkeleesti. Mä aattelin aikasemmin et ei kai ne idiootit nyt sentään hevosilla niitä enää kynnä. Olin onneksenne väärässä.

ps. Voisin lyödä vetoo ettei Sweatt ole ikinä syonyt ruisleipää. Se niistä ranteista.

se Sweatt Jypin upotti. Naks vaan, kun Jypin selkäranka katkesi 15.4. Turussa Sweattin 3-3- rannelaukaukseen. Sen jälkeen kaikki oli niin kovin helppoa Tepsille.

• väite
        lkjgbekjgbukewrugwer kirjoitti:

vähän sama jos suomalainen asuis ameriikoissa kaksi vuotta enkä koko aikana kävis kertaakaan pikaruokalassa.... hyvin epätodennäköistä.

• ynjhytenuhmnyrmuu
        väite kirjoitti:

vähän sama jos suomalainen asuis ameriikoissa kaksi vuotta enkä koko aikana kävis kertaakaan pikaruokalassa.... hyvin epätodennäköistä.

Niin no. Vähän samahan se on joo. Eri juttu ois jos suomessa ois pikaruokaloita myös...

Sweatt muuten filmaa ensi kaudella juurikin siellä pikaruoan äärellä eli änärissä. Vituttaako?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5134
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4308
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2234
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1908
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1164
    Aihe