Tepsi juhlii jo mestaruutta

ja kehtaavat vielä

syyttä muita ylimielisyydestä ! Nuojikaa nuo tuurilla seilaavat sosiaalipummit !

8

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JOOPA JOO

huonoimmillaankin ollaan hopealla! Ja tepsiläisten esitykset on pitkästä aikaa olleet hienoja, hyökkääviä ja taistelevia!!! Näitä asioita mä ainakin juhlin, en sit muista faneista tiedä. Turha sortua yleistyksiin.

HPK on varsin inhottava vastustaja, et turha täs on mestaruuksia vielä juhlia.

• vaikkapa yleistä

palstalta ! Taitaa taas olla aika kaivaa kultaiset takit ullakon kätköistä ?

• Ulvova Susi
        vaikkapa yleistä kirjoitti:

palstalta ! Taitaa taas olla aika kaivaa kultaiset takit ullakon kätköistä ?

se, että te katkerat Jypiläiset annatte HPK:n ja TPS:n pelata finaalit ihan rauhassa. Molemmat tavoittelevat mestaruutta toisin kuin Jyp.

• Joopa joo
        Ulvova Susi kirjoitti:

se, että te katkerat Jypiläiset annatte HPK:n ja TPS:n pelata finaalit ihan rauhassa. Molemmat tavoittelevat mestaruutta toisin kuin Jyp.

Tässä nyt on turhaa kummankaan osapuolen ruveta vielä mitään mestaruutta ruveta juhlimaan. Sarjasta on varmasti tulossa tiukka taistelu, sillä kumpikin jahtaa sitä kirkkaampaa mitallia. Annetaan poikien pelata ja katsotaan sitten kun on sarja jommalle kummalle osapuolelle ekan kerran katkolla.

• aika 50/60 on
        Joopa joo kirjoitti:

Tässä nyt on turhaa kummankaan osapuolen ruveta vielä mitään mestaruutta ruveta juhlimaan. Sarjasta on varmasti tulossa tiukka taistelu, sillä kumpikin jahtaa sitä kirkkaampaa mitallia. Annetaan poikien pelata ja katsotaan sitten kun on sarja jommalle kummalle osapuolelle ekan kerran katkolla.

mahdollisuudet molemmilla joukkueella.mutta minä olen jo tyytyväinen tähänkin saavutukseen(fiinali paikka) mut ei se haittaakaan jos hunajaa lisää tulee:)

• myös että
        Ulvova Susi kirjoitti:

kaikkeen nokkaansa pistävä tepsukka ei sotkeudu tähän keskusteluun ?

• Kerho Mies
        myös että kirjoitti:

näiltä taajuuksilta. Ei teillä ole mitään roolia tässä tannssissa.

• keskusteluun?
        myös että kirjoitti:

ai että mollaamista kutsutaan nykyään keskusteluksi. Ja niinku mä sanoin, en voi mennä muista vannomaan, mut tiedän että itse olen tyytyväinen tähänkin. Luulisin että on muitakin, ainakin turkkarin yleisöosastol.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5374
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4607
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2641
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2314
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1998
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1571
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1337
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      15
      1256
    Aihe