hei, olen 19-vuotias nainen ja sairastin yli kuukausi sitten normaalin flunssan. se ei kestänyt kauaa, mutta siitä jäi todella paha yskä. kun alkaa yskittää, tuntuu ettei se lopu ikinä ja en saa henkeä. hengästyn nykyään tosi helposti, paljon helpommin kuin ennen (vaikken ole lihonut eikä kunnon olisi ainakaan pitänyt huonontua). mulla on ennen ollut siitepölyallergiaa, tai ei ole mitään diagnosoitu mutta kun joka kevät samaan aikaan tulee hirmuinen nuha ja allergialääkkeet auttaa niin eiköhän se sitä oo ollut. ja tämä pitkittynyt yskä on mua ennenkin vaivannut, viime lokakuusta joulukuuhun yskin (tosin en näin pahasti) ja sitä edeltävänä talvena myös monta kuukautta. lisäksi on ollut omituista kipua "sydämessä" tai jossain tuossa rinnassa kuitenkin. en tiedä voisko tässä nyt olla joku astman alku vai mikä? mitä ehdotatte?
pitkittynyt limainen yskä
laurell
1
978
Vastaukset
- 19+10
Suosittelen menemään lääkäriin. Voi olla alkava astma hyvinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225224- 254388
- 282531
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184