iPod Nanon kaiutin

Apua!

Eli mulla on iPod Nano ja kun laitan sen päälle, niin musiikki soi kuulokkeissa ja kaiuttimissa samaan aikaan. Ongelmaa ei oo ennen ollu ja tänään se ilmeni ku pistin soittimen päälle. Kuulokkeet on kyllä kunnolla paikoillaan ja toimivat, kun musiikki niittenkin kautta kerran soi. Eli miten sen kaiuttimen sais pois päältä, osaako joku neuvoa?

4

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie itte

Onko kuulokkkeiden liitin varmasti työnnetty pohjaan saaakka niin ettei liitimen kiiltävää osaa jää yhtään näkyville?
      Saattaa meinaan tuntua pikkasen tiukalle se viiminen milli...

• Apua!

On liitin pohjassa saakka. Oon koittanu kaikkee mahdollista mut aina vaan se kaiutin soi.

• jfjfjfjfjfjjfjfsl
        Apua! kirjoitti:

On liitin pohjassa saakka. Oon koittanu kaikkee mahdollista mut aina vaan se kaiutin soi.

Hei mul on ihan sama juttu. Se musiikki ei kuulunu enää kauittimelta ku laitoin äänet pois. Mut siin on silti ongelma se etten saa muusikkia hiljemmalle ja jos laitan kovemmalle ni se menee taas kaiuttimelle.
        Pitää viedä korjaukseen varmaa !

• Resetointi

Joo, mulla oli sama ongelma, äänet kuului ensin sekä kuulokkeista että kaiuttimesta samaan aikaan ja sitten pelkästään kaiuttimesta. Räpläsin ja räpläsin laitetta eikä mikään auttanut. Lopuksi kokeilin nollata laitteen ja ongelma katosi. Se siis auttoi mulla.

Ohjeen mukaan nollaaminen tehdään niin, että pidät menu-näppäintä ja keskinäppäintä pohjassa n. 6 sekkaa tai kunnes näyttö sammuu ja sille ilmestyy näkyviin apple-logo. Sit odottelet, että laite käynnistää itsensä uudelleen ja kokeilet musiikkia tms. uudelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4864
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3935
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2311
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1928
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1818
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1175
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1094
    Aihe