Millä perusteella Arto on psykopaatti ja mustasukkainen, koska Tea niin sanoo vai? Jukkakin sitten paljastui "pelimieheksi". Mitähän tästä uudesta rakkaasta paljastuu? Juoppohullu ja hakkaaja? Rupeaa mietityttämään, että onko se Tea ex-mies jota hän pakeni turvakotiin, ollut kuitenkaan sellainen kuin Tea väitti. Ei taida Tea kovin rehti olla.
Psykopaatti Arto?
8
1350
Vastaukset
- Diiba Daaba
kun yhden naisen kohdalle jatkuvasti osuu viallisia tyyppejä. Kantsis varmaan katsoa välillä peiliin että mikä mättää. Kumma pakkomielteinen kiire koko ajan etsiä uusi mies kun edellisestä on päässyt eroon. Vois vähän aikaa katsella ympärilleen ja käydä vaikka psykologin juttusilla että mikä mättää, että osaisi etsiä sopivampia kumppaneita.
- irtoo
Ihanko totta mee hoitoon tai kaivoon !!
- jokuko
Tea saa pashaa niskaansa oikein roppakaupalla kun sattuu olemaan nainen. Maajussi-Jarkosta ei kukaan puhu mitään vaikka on samassa ajassa käynyt läpi jo vaikka kuinka monta muijaa.
- Lissukka,
jokuko kirjoitti:
Tea saa pashaa niskaansa oikein roppakaupalla kun sattuu olemaan nainen. Maajussi-Jarkosta ei kukaan puhu mitään vaikka on samassa ajassa käynyt läpi jo vaikka kuinka monta muijaa.
Maajussi Jarkko ei puhu paskaa sitten jälkikäteen ex muijistaan, toisin kuin eräs Maajussi Tea miehistään.
- tilastot kertoo näin
Vaikeaa se on naisen löytää tervettä miestä. 80% miehistä on jotenkin mieleltään tasapainottomia, riippuvuusongelmaisia tai persoonallisuushäiriöisiä. Naisilla tämä vastaava luku on 20%. Se selittää, miksi niin moni nainen on mielummin yksin. Elämänlaatu on paljon parempi, koska on mielummin yksin kun häiriintyneen tai jotenkin viallisen miehen kanssa. Jos sattuu kohdalle pettämätön ja kunnollinen mies, niin se on jo suurempi asia kuin lottovoitto.
- Butt fuck
tilastot kertoo näin kirjoitti:
Vaikeaa se on naisen löytää tervettä miestä. 80% miehistä on jotenkin mieleltään tasapainottomia, riippuvuusongelmaisia tai persoonallisuushäiriöisiä. Naisilla tämä vastaava luku on 20%. Se selittää, miksi niin moni nainen on mielummin yksin. Elämänlaatu on paljon parempi, koska on mielummin yksin kun häiriintyneen tai jotenkin viallisen miehen kanssa. Jos sattuu kohdalle pettämätön ja kunnollinen mies, niin se on jo suurempi asia kuin lottovoitto.
Perseestäsikö nuo tilastot vetäisit?
- hyvä itsetunto
Lissukka, kirjoitti:
Maajussi Jarkko ei puhu paskaa sitten jälkikäteen ex muijistaan, toisin kuin eräs Maajussi Tea miehistään.
että normaalisti kukaan terveen itsetunnon omaava ei puhu pahaa menneestä epäonnistuneesta suhteestaan, eikä pidäkään puhua. Jos ero/suhde ja siihen liittyvät seikat ovat jääneet kaivelemaan niin kannattaa hakeutua eroseminaariin jossa voi pienessä ryhmässä sitten puida ja luottamuksella mennyttä. Siellä kirjoitetaan "erokirje" johon voi purkaa sisintään. Itse en muista ketään lähipiiristäni ( useita eronneita) jotka olisivat sättineet exiään. Riittää kun toteaa, että suhde ei vain toiminut, olimme liian erilaisia monessa suhteessa, puuttui se "jokin" jne... varmaan monella noistakin on ollut vaikka mitä mutta se ei kuulu muille...Olen itse toiminut samoin. En ole parjannut. Riittää kun itse tiedän mihin suhde kaatui.
- julkkis kipee
Butt fuck kirjoitti:
Perseestäsikö nuo tilastot vetäisit?
tyttö römpsänsä kuivaa välillä rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264250- 2563694
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161492Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4071332Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j3831054Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053