Kämppis kalustettuun asuntoon Helsinkiin, Maunula

Spiro

Morjens,

Tarvitsen kämppistä ajalle 7.6.-1.8. (vähän joustoa molempiin päihin), sillä tyttöystävä lähtee kesällä Tukholmaan töihin.

Itse olen siis 23v miespuolinen humanistiopiskelija Helsingin yliopistolla, kesällä tiedossa raksaduunia. Elämä pyörii musiikin ympärillä, eli saatan olla viikonloppuisin keikkareissussa ja illat olen bänditreeneissä. Kotona harrastan pääasiassa hiljaisuutta tai soitan sähkökitaraa luurit päässä. Nukkumaan käyn iltakymmenen aikoihin. Olen asunut kämppiksen kanssa ja tultiin todella hyvin toimeen.

Lyhyesti. Asunto (kaksio, 44m2, parveke, vessa, keittokomero) sijaitsee kuvankauniissa Maunulassa (täällä kivalla puolella, Alepan lähellä), hyvät kulkuyhteydet (Jokeribussi 550:n pysäkille 400m, keskustaan menee 62, 63, 66, 66A, 67 ja Pasilaan 22), on lenkkipolkua ja kivaa pikku puistoa. Asunto on rempattu pari vuotta sitten, on tiskikone, pesukone, mikro, laajakuvatelkka, oma sänky, työpöytä (eli kaikki kalusteet valmiina, jos jotain haluaa tuoda mukanaan niin siitä voi keskustella). Kämppikseni saisi makuuhuoneen omaksi huoneekseen, itse bunkkaisin olohuoneessa. Käyn itse töissä kaikki päivät ja soitan illat bänditreeneissä. Kotona käyn lähinnä nukkumassa. Mutta koti on kaunis ja hyvin pidetty.

Kyseessä siis varsin kiva diili, makuuhuone kun on noin puolet koko kämpästä. Vuokrasta voidaan keskustella, mutta lähtöhinnaksi vaikka 250 euroa (koko vuokra on 740€ mutta nyt pääpaino on lisävuokralaisen saamisella, vähäkin raha helpottaa).

Alivuokralaiselta toivon:
- iältään 17-35
- sukupuolella ei kai merkitystä
- röökaaminen onnistuu parvekkeella, itse en polta
- hyvä tyyppi?

Kuvauksen täyttävä ihminen: laita mailia osoitteeseen kristian.johansson@helsinki.fi, treffataan ja käydään vaikka kahvilla/kaljalla, sillä "hyvä tyyppi"-ominaisuus on molemminpuolisesti aika tärkeä juttu.

1

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spiro

Edelleen voimassa, alkaa käymään aika vähiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      300
      7458
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      79
      5812
    3. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      158
      3725
    4. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      150
      3452
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1807
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      183
      1796
    7. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      42
      1414
    8. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1391
    9. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      64
      1374
    10. En mä itke

sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja
      Ikävä
      14
      1276
    Aihe