Hain yhteen lukioon johon todella haluaisin, mutta mitä jos minua ei valita sen lukion oppilaaksi. niin onko mulla mitään mahiksia jos vaikka soitan sinne jossain vaiheessa ja kysyn peruutuspaikkoja tai että mahtusko vielä yks joukkoon yms..?
Jos en pääse lukioon.
11
4274
Vastaukset
- asfsdgerghd
Riippuu lukiosta esimerkiksi sen koulun alin keskiarvo ja sen hakijamäärästä ja sun oma keskiarvo.
Ja onnesta. - ........
Yhteishaussahan oli viisi eri hakupaikkaa, joten jos et pääse haluamaasi lukioon, on hyvin todennäköistä, että sinut hyväksytään johonkin niistä muista paikoista. Tietenkin voit kysyä peruutuspaikkoja, mutta niistä ei kovin usein ole apua.
HUOM, TÄRKEÄÄ! Jos kaikki hakutoiveesi ovat kohtalaisen korkeatasoisia, ja mikään niistä ei hyväksy sinua (hyvin epätodennäköistä), sinulla on muutamia eri vaihtoehtoja. Menet a) aikuislukioon, b) kymppiluokalle, tai c) pidät välivuoden. Tämähän on harvinaista, mutta tunnen henkilöitä, joille on käynyt juuri mainittu asia.- il,yjhtbgrfvedc
Ei pahal mut mielestäni oma vika ku listaa jotai eliitti lukioita siihen kun keskiarvo on jotai 6 - 7 väliltä.
- Doijoing
il,yjhtbgrfvedc kirjoitti:
Ei pahal mut mielestäni oma vika ku listaa jotai eliitti lukioita siihen kun keskiarvo on jotai 6 - 7 väliltä.
Mistäs päättelit aloittajan keskiarvon olevan 6-7?
- gdfgdfgfdgfdgdf
Doijoing kirjoitti:
Mistäs päättelit aloittajan keskiarvon olevan 6-7?
Mielestäni tuo oli kommentti kolmannen viestin lähettäjän viestiin, eikä veikkaus keskustelun aloittajan keskiarvosta.
- Lukio4ever
Sinulla ei ole mahdollisuuksia, jos et pääse lukioon, et pääse myöskään ammatilliselle puolelle. Nykyään kumpaankin kouluun hakee suunnilleen yhtä paljon opiskelijoita. Lukioon taisi hakea noin 2 prosenttia enemmän kuin ammatilliselle puolelle. Kumpaankin on yhtä vaikea päästä, mutta paikkoja saattaa vapautua kummastakin koulusta, riippuen siitä minne haet.
On myös mahdollisuus hakea uudestaan lukiohin jos ei pääse mihinkään
- amispaskaon
Lukion keskiarvo kaikille tiedoksi vähintään 9. Amikseen ei kantsi mennä, huonot hommat isompana.
Jos et pääse lukioon, niin ainahan voit hakea iltapuolelle?
Onnea kuitenkin !- ererererre
Kyllä Suomesta löytyy vaikka millä mitalla lukioita joissa on joko erittäin matalat tai ei keskiarvorajaa ollenkaan, itse semmoista käyn ja oikein hyvä lukio on vaikka olisin toki omalla keskiarvollani suurimpaan osaan Suomen lukioista päässytkin, tämä vain on ylivoimaisesti lähimpänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144