Syytetty ei voinut

Voi juku !

tietää että päähän kohdistuva isku aiheuttaa tajunmenetyksen uhrille. Syytetty ei voinut tietää että tajunmenetyksestä uhri kaatuu maahan ja lyö päänsä asfalttiin kohtalokkain seuraamuksin. Syytetty ei voinut tietää että uhri kuolee lyötyään päänsä asfaltiin tajuttomuuden seurauksena. Syytetyllä on hyvä tulevaisuus edessä mahdollisesti, poliisina, lääkärinä, lakimiehenä tai jopa pappina. Ja ennen kaikkea syytetyn ostama uuden auton myynti tai seisontavakutukseen laittaminen on kohtuutonta syytetylle. Näin oikeus toteaa syytetyn syyllistyneen 6 kk ehdollista vaatineeseen toimenpiteeseen. Ja joku kyselee täällä että voinko mä puolustaa itteäni jos joku käy käsiksi. Totta vitussa sä voit puolustaa itteäsi viimeiseen asti.

1

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopajoo..

Kyllä itsepuolustus on Suomessa aika pitkälle kiellettyä. Jos vaikka joku on jo kerinnyt puukolla sohaista niin ei sitten enää saa puolustautua. Ja puukottajan ei tarvitse olettaa, että puukotukseen voi kuolla, tai kirveellä lyömiseen.

Mielestäni lähtökohta tulisi olla, että jokainen tietää, että jo nyrkinisku voi tappaa, ja siten aina kun uhri kuolisi niin tulisi ranagistus tulla vähintään taposta eikä kuolemantuottamuksesta. Samoin kun tuotetaan ruumiinvamma vaikka sitten lyömällä niin se on aina katsottava tahalliseksi ja tietoiseksi teoksi eikä vahingoksi.

Se on "oikeusvaltio" tämä maamma armahin Suomenmaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5203
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2954
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2058
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1842
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe