...ja tarjottiin 2x50 euron alennusta ja kuukausihinnan muutosturvaa. Kuullosti hyvältä mutta onneksi kysyin sitooko se mihinkään. Ja sitoohan se 24 kuukauden määräaikaiselle sopimukselle.
Olkaa siis tarkkoja mitä puhelimeen vasstaatte!
Soittaja kertoi myös että koska minulla on HD boksi niin voin liittää sen verkkoon ja käyttää ohjelmakirjastoa. Hm, mitäköhän sieltä katselisin kun en nytkään katsele TV1000 -leffoja lainkaan.
Lopuksi kerrottiin että TV1000 1 ja MTV3 Max loppuu kesäkuun alussa.
Saa nähdä paljonko hinta tippuu tai uusia kanavapaketteja tulee tilalle.
Viasatilta soitettiin...
Viasat HD asiakas
2
764
Vastaukset
- Vaho69
No sit ei paljoa jää viasatille kotimaista tarjontaa . . .
- Penkkiurheilija 2
Ahaa, se on siis totta. Onko tietoa, että millä kanavapaketilla Max tulee jatkossa näkymään. Tai millä kanavapaketilla formulat, ja alppihiihto suomalaisella selostuksella jatkossa näkyvät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3147844Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne886115Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733601Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322127Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222016Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961944- 401900
- 661639
- 441514
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311460