Hei,
osaisiko joku vinkata kassin, joka olisi mahd. suuri käsimatkatavaroihin (50 x 40 x 23) ja myös mahd. kevytkin? Longchampin niitä teininylonkasseja katselin, mutta ei huvittaisi maksaa ihan niin paljon. Saakohan jostain "feikkejä"? Matkalaukkua en halua, ne kun aina painavat enemmän kuin ohut kassi.
Keveä iso kassi
1
1148
Vastaukset
- Travel Bag
En tieda auttaako neuvoni. Itse kaytan matkoilla aina suurta jumbo-kokoista kasilaukkua, jossa on seka kanto- etta olka-hihnat. Sen ahdan tayteen papereita, henkilokoht. tavaroita, ja muuta painavaa.
Taskuuni olen sullonut valtavan materiaalista (kangas) tehdyn laukun. Sinne sullon mahdolliset ylim. matkalla tarvitsemani vaatteet, kuten huivi, pusero tms. vesipullo.
Kun tarkastus pisteissa kentalla saa vieda vain yhden kasipakaasilaukun, tyonnan kasilaukkuni tahan kangaskassiin, ja kavelen portin lavitse. Sitten taas erotan laukut toisistaan. Nain minulla on tukeva laukku mahdollisia painavia tavaroita varten, ja myos toinen laukku jossa suuremmat tavarani.
Kehitin taman tavan, koska on selkavika enka voi kantaa mitaan painavaa, paitsi kahdessa eri laukussa tasapainon vuoksi.
toinen ehdotukseni on etta mittanauha mukanasi etsit hyvan muovikassin (ei siis plastiikkaa vain jokin kiva laukku). Osta hyvalaatuinen, vaikka se maksaisikin, tulet sita tarvitsemaan ja se on aina hintansa vaartti.
Good travels !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225514- 324830
- 282761
- 342354
- 372058
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121601
- 231482
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons261456