Olenko ainut joka nauttii ja kiihottuu todella paljon kutittamisesta? Netistä saa vielä haettua videoitakin ja kuvia löytyy ihan älyttömästi.. :D Miesystäväni minua välillä kutittaa :)
Kutittaminen!
15
3723
Vastaukset
- jarkko
kiihotutko myös jos kielellä kutitellaan jalkapohjasta?
- kiinnostunut poitsu
Et ole ainut. Kutittelu on hauskaa ja myös kiihottavaa parhaimmillaan. Olisi myös hauska vaihtaa ajatuksia aiheesta enemmänkin. Voiko sulle kirjoittaa johonkin? (meili tms.) :)
- Ticklemaster
Moikka
Sä olet onnen tyttö jos olet löytänyt miehen joka toteuttaa sun fantasiasi. Kutittaminen on aivan upeeta touhua ja sitä voi tehdä niin monella tavalla. Usein vaan tietämättömät tuomitsee sen pervoiluksi. Samat pelisäännöt on kutittamisessa kun muissakin ko. leikeissä eli "uhri" määrää leikin tahdin ja kulun. Eikun Ticklingtimes :D - wertic4l
pidemmän aikaa luullut jo et oon ainut suomessa :) netistä löytyy kyllä tosi paljon matskua aiheeseen liittyen vaan ei se oo yhtä kivaa kuin "the real thing" :)
pitäs vain löytää jo aiheesta kiinnostuneita suomesta, mielellään läheltä kotia:)
ja kyllä, hankala on totuttaa "ulkopuolisia" tähän touhuun...olis helpompaa jos toinen osapuoli olis jo valmiiksi kiinnostunut, voisi vain antaa mennä... - _mikko_
Moi! Olen yli kolmekymppinen mies, jonka suurin heikkous on herkästi kutiavat tytöt! Päätellen netistä löytyvästä materiaalin määrästä, tämän ei pitäisi olla kovinkaan harvinainen mielenkiinnon kohde. Hyvinhän sinulla on asiat, jos miesystäväsi sua kerran kutittaa!
- mr.tickle
tervehdys!.tykkään kutittaa tyttöjä mutta siitä oikeasti kiinnostuneita tai kiihottuvia ei ole oikein löytynyt.muitten silmissä se vaikuttaa pervoilulta.jos jota kuta kiinnostaa keskustella niin olis kiva.
- Koo
Olen sitä mieltä, että kutittelu on todella nautittavaa ajanvietettä!
Olet eka jonka tiiän suoraan sanoneen kiihottuvansa kutittelusta! Asiallista!! =D Kutittelen silloin tällöin naistani, mutta hän ei aina jaksa olla kutiteltavana (sanoo leikillään että mee kutitteleen jotain sellasta joka siitä saa jotakin).
...Mistä miehesi sua kutittelee?
...Saako sut kutiamaan helposti jalkapohjista?
...Saako kaiken tyylinen kutitus sut kiihotumaan? - villehoo
Joo mä kyllä tykkään kutitella tyttöystävääni aika usein ja hänen kikatuksensa on mielestäni kivoimman kuuloista maailmassa.Hän ei myöskään ikinä suutu kun häntä kutittaa,ainoastaan kikatuksen lomassa kirkaisee "apua,ei sieltä,mä en kestä"Aika usein yllätän hänet ja kellistän sohvalle ja kutitan kainaloista!Hän myös joskus tulee jopa itse leikkisästi kysymään et"meinaatkos sä tänään kutitella tätä neitoa ollenkkaan"?Joskus myös mun 2veljeä tulee käymään ja ollaan joskus kimpassa kutitettu mun tyttöystävää:)Mielestäni rakkaan tyttöystäväni kutittelu on maailman parasta!!
- Hahha2
Kuvittelin itsekin olevani varmaan ainoa koko Suomessa. Sehän on asia josta ei puhuta, en ainakaan ole reaalimaailmassa törmännyt yhteenkään keskusteluun aiheesta, siis kutittelusta seksuaalisena toimintana. Kyllä meitä Suomessa on melkoinen määrä. Pitäisi vain jonkun osaavan pistää foorumi pystyyn. Esimerkiksi suositussa Tickletheater.comissa ei suomalaisia juurikaan näy. Itse tykkään kutitella naisia sekä olla itse kutitettavana.
- Anonyymi
Oon turkulainen transutyttö ja tykkään hulluna siitä, kun mies kutittaa mua. Oon saanut aina joskus sitä kokea jonkun sopivan käsissä. Saispa löytää vakkariseuralaisen kuka rakastaa kutittaa.
- Anonyymi
Siksikö oli pakko kaivaa pohjamudista ikivanha tyhjiin kaluttu luu?
- Anonyymi
Mua kiinnostaa! Laita sähköpostia tickler944@gmail.com
- Anonyymi
Eli hyvää vaan tykkäisit, jos ilkeä setä nappais sykkyyn ja näppäilis sun kylkiä ylös ja alas. Voidaan kikissä jutella, jos haluat, tklove_oul
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli hyvää vaan tykkäisit, jos ilkeä setä nappais sykkyyn ja näppäilis sun kylkiä ylös ja alas. Voidaan kikissä jutella, jos haluat, tklove_oul
Todellakin tykkäisin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin tykkäisin!
Ja pystyisit istumaan kiltisti sylissä kiemurtelemassa? Koska jos lähdet karkuun niin sinuthan täytyy sitoa kiinni :) ettei hauska lopu kesken
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509