Sain ajokortin helmikuussa 2000 ja ajoin saman vuoden elokuussa hirvi kolarin!Hirvi istui vieressäni..ihan oikeasti, sen peräpää tuli kartanlukijan penkille ja yläkroppa oli aluksi mun päällä, mut rajun pysähtymisen vuoksi etukroppa rojahti konepellille...!Säikähdin kuoliaaksi, mut hetken mietittyäni, nousin autosta oveni yli, sillä katto oli rullautunut taakse asti. Lähdin juokseen, ku tiesin yhen talon olevan lähellä(jonne olin muutenki menossa), mut en päässy sinne asti ku eräät metästäjät tulivat apuun....No, kuitenkin...toipumiseen meni aikaa...vieläkin pelottaa ajaa pimeällä, tuntuu et jostaki se hyppää eteen..mut aluksi en uskaltanut edes olla auton kyydissä pimeällä...et sen verran on edistystä tapahtunut..=) Voimia kaikille onnettomuudesta selvinneille..
hirvikolarista selviytyminen..
minä vaan..
1
773
Vastaukset
- pop
siitä on vuosi ja 9kk:tta kun ajoimme hirvikolarin ja vieläkin hirvittää...
näimme hirviä pari kappaletta ennen tätä viimeistä ja tämä viimeinen olikin sitten kunnon sarvipää. onneksi hidastimme vauhtia kun oli aikaisempia hirviä, eikä käynyt kenellekään mitään mukana olleet 3 kk:n ja 2 vuoden ikäiset vekarat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178133Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996379Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743683- 722529
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402450- 452263
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 891927
- 481585