Olen jo muutaman vuoden harkinnut taitoluistelun aloittamista, mutta epäilen sen olevan liian myöhäistä sillä olen jo 25-vuotias. Voiko sen aloittaa tässä iässä? Haluaisin yksinluistelijaksi, enkä mitään aikuisten muodostelmaluistelua, sillä haluan oppia hyppyjä ja piruetteja (olen niitä opetellut itse, mutta ilman opastusta on hankalaa).
Onko Tampereella aikuisluistelua? Vai pitäisikö suosiolla yrittää päästä lasten/nuorten harrastelijaryhmään, vaikka onkin "aloitelija".
Aikuisaloittelija
nainen -84
2
525
Vastaukset
- roooo
Etsi tampereen taitoluisteluseura tai vastaava, yleensä kaikissa taitoluisteluseuran omaavissa kaupungeissa on aikuisluistelua. Itse olen 14 ja olen aikuisluistelussa kohta toista talvea. Onnea!
- .................
Kuinka taitava olet?
Kuvittelin olevani hyvä luistelija, mutta aikuisharrastusryhmässäkin jään jalkoihin.
Harjoittelua ja harjoittelua..
Tauon jälkeen jopa yksinkertainen sirlaus takaperin tai kaaret takaperin tuottavat vaikeuksia, puhumattakaan hypyistä ym. Tosin äkkiä ne palautuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467635
- 334213
- 573715
- 503190
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652561- 542398
- 512388
- 402339
- 162286