Onkelma on että tietoturvakeskus ei mene päälle eli palomuurin asetuksia ei pääse säätämään ja palomuuri ei ole edes päällä. jos klikkaan palomuurikuvaketta tulee ruutuun :windows palomuurin asetuksia ei pysty näyttämään koska siihen liittyvä palvelu ei ole käynnissä, haluatko käynnistää palvelun windows palomuuri/ internetyhteyden jakaminen ics. ja kun siitä klikkaa tulee teksti: windows ei pysty käynnistämään palvelua windowspalomuuri. Olen kokeillut käynnistystä hallinnan kautta mutta siellä tulee virhesanoma 1068 liittopalvelu tai ryhmä ei käynnistynyt. olen kokeillut, Käynnistä-suorita-cmd netsh winsock reset ja käynnistäny koneen uudelleen ,ei mitään.
Eilen oli hetken tietoturva keskus päällä kun tietokonetta käynnistäessä tuli ilmoitus käynnistäpalkkiin että tietokoneen tietoturva saattaa olla uhattuna, klikkasin siitä niin silloin kaikki toimi normaalisti, sammutin koneen ja kokeilin uudestaan nyt ei tullut ilmoitusta tietoturva uhasta mutta eipä mennyt enää tietoturva keskus eikä palomuuri päällekkään.
Joten Wiisaat datailiat kaikkivoipaisuudessanne auttakaa mua pliis.
Windows palomuuri ei käynnisty
Träbeli
4
2276
Vastaukset
- Palvelijatar Service
Kuten sanomaruudussa todetaan, palvelu ei ole päällä ja siksi sitä ei voi käyttää.
Käy laittamassa palveluista palomuuri käynnistymään automaattisesti. Näin se käynnistyy joka kerta koneen mukana. Samoin laita tietoturvakeskus käynnistymään automaattisesti.
Palvelut löytyvät ohjauspaneelin kautta.- Träbeli
olen yrittänyt mutta ei käynnisty sitäkään kautta. olen kokeillut automaattista ja manuaalista käynnistystä mutta ei vaan käynnisty.
- ministraattori
Niillä se onnistuu.
- ghjuu7
SAMA ONGELMA!!!! Mää en kans saa laittaa sitä päälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447246
- 324028
- 553533
- 463052
- 172776
- 372248
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482226- 162226
- 442214
- 462181