hyväntekeväisyys

petaisgood

Moikka! Olen kohta 18 vuotta täyttävä tyttö pääkaupunkiseudulta. Muutan pian englantiin opiskelemaan yliopistoon.
Noin puoli vuotta sitten olin keniassa kouluryhmän kanssa tekemässä hyväntekeväisyys työtä. Rakensimme koulua lapsille jotka asuivat lähikylissä. jne. Tämän reissun jälkeen ajatusmaailmani muuttui täysin. On hirveä hinku tehdä kaiken maailman hyväntekeväisyys työtä. Minulla menee jo rahaa AIDS potilaille, Green peacelle sekä Unicefille, minä myös liimailen peta tarroja laitan julisteita kaikkialle ja pidän heidän paitoja. Käytän myös TOMS kenkiä... nämä vaatteet herättävät keskustelua joten minä jaan paljon informaatiota asioista josta olen tietoinen. Silti tuntuu että tämä ei riitä. Haluaisin matkustaa muuhun maahan ja auttaa lapsia/muita ihmisiä, eläimiä ja luontoa itse enkä vaan lahjoittaa rahaa.. Miten tämä olisi mahdollista?

Kaikki info ja kommentit ovat tervetulleita!

Peace

pidetään huolta toisistamme !

3

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hommia riittää

luovut tuosta GP:n kannattamisesta, säästyy rahaa vaikka AIDS-orvoille. Sitten opiskelet itsellesi sellaisen ammatin, mistä maksetaan kunnon palkkaa, siitä jää sitten annettavaa maailman köyhille.
      Sellainen on paras ohje yksittäiselle auttamishenkiselle ihmiselle.

• Lasten puolesta

Hyväntekeväisyyttä voi harrastaa vaikka kotoa omalta sohvalta. Osallistu vaikka tähän http://personal.inet.fi/cool/neuleprojekti/ Tässä pääsee ihan konkreettisesti auttamaan niitä jotka apua eniten tarvitsevat. Katso myös Ohi Älä Käy ry:n sivut http://www.katulapsiapu.fi/ Ohi Älä Käy ry:ssä kaikenlainen apu otetaan kiitollisena vastaan ja toimintaan pääsee jokainen halukas mukaan.

• ilmeisesti aika tavalla kokemuksistasi.
      Kyllä auttamiskohteita ja tapoja on enemmän kuin auttajia.
      Paljon pitkäaikaissairaita seuraa vailla (voisi vaikka lukea jollekin ryhmälle jotain lehtiä tms.)
      ja apua ihan arkisine pesuineen ja ruokailuapuineen ja kävelyttämisineen ihan vain yhden tässä osaltani sanoakseni. Ongelmasi liekin se että tahtoisit auttaa mahdollisimman maksimaalisesti sillä kapasiteetilla joka sinulla on antaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7465
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4108
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2386
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43