1.2tdi kulutus?

5d 7pv pätkä ajokkia

Kellään kyseistä poloa?
HUOM ! ei kirjoituksia kuinka eu kulutukset ovat nykypäivänä hyvin luotettavia EI niitä juttuja.
Kuvaile oman ajosi kulutusta juuri siinä käytössä jota itse ajat. En hae mitään haamu minimi eksoottista kulutusta vaan sitä mitä se vie siinä ajoympäristössä jota itse käytät. Se tieto on tärkeintä. Oma auto voi esim talvella käydä 2 h tyhjäkäyntiä ottaen vain hiukan koneelta lämpäöä kovilla pakkasilla ja niinpä 1.9 tdini vie talvella joskus yli 10l 100km ja siinä on epäileväiset taas nimitteölemässä valehtelijaksi mutta minkäs tekee kun eivät usko totuutta. Olen vaihtelemassa uuteen pikkuautoon leoniani ja polo 1.2tdi on paras vaihokkini tällä erää mutta haluan olematto,an kulutuksen ja kuitenkin pidemmänkin matkan auton. Taitaa olla ainoa tällä erää mitä on edes tarjolla?

2

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löpöpöpö

kyllä 1.9tdi ohjekirjassakin sanotaan että kylmällä kulutus voi olla ensimmäisien kilometrien kohdalla 40l/100km joten sitä ei saisi yrittää käyttää lämpimäksi vaan heti ajoon.
      mutta joo uudemmat saksalaismerkit vie 4.4-6l/100km kyllä niissä tosin hintaa kertyy mitä isompaan autoon vaihdat, mutta ajomukavuus matkalle paranee.

• 5d 7pv pätkä ajokkia

En tarvitse tietoa 1.9 koneesta sillä olen sellaisen ostanut uutena ja ajan sillä joka pv.Ostan vielä pienemmän.
        En ole ostamassa isoa autoa sillä kysyn nimenomaan 1.2 tdi polosta joten en tee mitään isomman auton ominaisuuksista olevilla tiedoilla. Minulla on myös iso auto jolla ajan harvemmin. Ajomukavuus on sivuseikka koska ostan uuden pikkuauton joka kulkee hyvin halvalla ja on ajoltaan kuitenkin tukeva.Mikään zing zang tuote ei ole listalla. Kiinnostaa tuo kulutus polossa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe