Asemosanat=persoonapronominit
>>>>>Sinä ET OLE ADVENTISTI!
Yrität vaan hämentää sillä, että adventistit MUKA ovat sellaisia, kun mitä sinä valehtelet heidän olevan.
Sinä olet oikeasti adventismin ja adventistien vastustaja henkeen ja vereen saakka.
Miksi pitää aina esittaa kaikki niin vääristeltynä?
Adventistit nyt eivät vain kertakaikkiaan ole ollenkaan sellaisia,mitä te tälläpalstalla annatte ymmärtää. >>>
Kehen yllä näkyvässä vuodatuksessa viittaa tuo sana "Sinä"?
Keihin viittaa sana "te"?
Pyrkiikö kirjoittaja ehdoin tahdoin kirjoittamaan epäselvästi???
Eikö hänen mielestään 40 vuotta adventtikirkossa ole riittävän pitkä aika sen havaitsemiseen, mitä tuolloin opetettiin?
Tuleeko luotetusta ja arvostetusta adventistista tietämätön ja epäluotettava sillä hetkellä kun hän sulkee a-kirkon ovet takanaan?
Jos kirjoittajan mielestään ex-adventisti on epäpätevä, miten tuo käsitys on perusteltavissa?
Jos laiva ajaa karille sen takia, että siitä on hitsausvian takia irronnut peräsin, tekeekö tuo karilleajo kipparista jäävin arvostelemaan laivan rakentaneen telakan työn jälkeä?
Eikö päin vastoin voitaisi ajatella, että nykyinen adventisti on henkilö, joka ei ole tarpeeksi syvällisesti perehtynyt kirkkonsa opetuksiin?
Niin minä koen asian.
Toki olen avoin sille mahdollisuudelle, että kirkko olisi muuttunut, sekä opin että sen tulkintojen suhteen, mutta ei perustavanlaatuisten opinkohtien luettelon paisuminen mielestäni kyllä viittaa siihen, että tilanne olisi minun päivistäni muuttunut parempaan suuntaan.
Pikemminkin päin vastoin.
Jos joku vaikkapa Arvo Arasoalle olisi mennyt vuonna 1950 sanomaan, että 60 vuotta myöhemmin a-kirkolla on 28 perustavanlaatuista opinkohtaa,
Arvo olisi käsitykseni mukaan sanonut, että sitten tuon tulevan ajan adventistit ovat paljon viisaampia kuin Jeesus tai Paavali. Näillä kahdella se tärkeiden asioiden luettelo kun oli paljon, paljon lyhyempi.
opetelkaa asemosanojen käyttö
0
108
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144