Pahin käännekohta oli se kun tajusin että mieleni ei kestänyt enää paineita. Rusautin käteni kaappiin, se murtui, jouduin sairaalaan. Tässä vaiheessa olet luultavasti leimannut otsaani "hullun" merkin, mutta niin sitä käy jos liikaa jää miettimään syitä ja seurauksia, niin moni suomalainen syö narkoleptisiä lääkkeitä ettei arvaakaan, joten olisi hyvä miettiä edes kaksi kertaa ennenkuin päättää, mitä kukin ihminen on ja mitä hän edustaa..suosittelen hoitoon hakeutumista jos pelästyit äsken lukemaasi, sillä sullekin voi joskus niin käydä...
Uskallatko ajatella?
3
1105
Vastaukset
- ajattelin
Tiedän ja ymmärrän että on monenlaisia vaikeita asioita itsekullakin, syiden ja seurausten miettimistä. Jokaisen pitäisi myös ymmärtää ettei tahallaan loukkaisi toista. On tietenkin hyvä pohtia asioita mutta kannattaa muistaa että monasti saa apua myös ulkopuolisilta henkilöiltä, ystäviltä tai ammattiauttajilta. Mulla ei ole varaa arvostella toisia, hyvä kun itse pärjään omissa asioissani. En mielestäni ole henkilökohtaisesti arvostellut täällä ketään, ei ole ollut tarkoitukseni. Itse koetan tehdä työni ja asiani niin hyvin kuin osaan (aina en onnistu). Luotan siihen että mihin en itse pysty ja voi vaikuttaa, siitä huolehtii minun puolestani joku muu.
- Kiitos
kiitos, toi auttoi mua, koska sä ymmärsit tosi hyvin mun ajatustani, tota ei muuta.
- uskallan,mutta
on totta,että ihmisten kokemukset ovat usein merkillisempiä kuin kirjoissa.ahdistusta on tosi paljon.luin epätodellisista tuntemisista tuolla keskustelussa..ei ainakaan ole pelossa yksin ,avun hakeminen on joskus vaikeaa.vaikea löytää oikea ihminen tai joku uskottu.tai sitten ammattiauttaja,siihen on kyllä kynnys.pelkoa on moneen asiaan.joskus turhaankin varmaan.ei ole helppo olla nuori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218257Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016503Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753745- 772948
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402590- 452553
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222286- 1212243
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054- 481633