Aina

Oikkulainen

horoskoopeissa sanotaan, että oinas ei jää tuleen makaamaan esimerkiksi suhteissaan. Olen itse oinas ja mä todellakin olen jäänyt kaipaamaan yhtä henkilöä, jonka kanssa jäi kaikki kesken. En vain saa mielestäni pois sitä henkilöä ja nyt olosuhteet ovat sellaiset, etten voi jatkaa siitä mihin jäin. Olen siis kirjaimellisesti jäänyt tuleen makaamaan :D Onko kellekään muulle oinaalle käynyt näin vai olenko ainut, joka ei karista pölyjä ja jatka eteenpäin muitta mutkitta??

4

735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikea oikkutyttö

jäin itse oinasmiestä kaipaamaan. Suhde oli jäänyt epämääräisen ja vaikean ihastumisen asteelle, jotenkin sellainen tuijotus suhde: katsotaan ja katsotaan ja mikään ei etene.
      Jäi vaivaamaan et mikä se oli kaiken sen tunteen takana.

Sain tilaisuuden vuosien jälkeen uudelleen tutustua, ja suhde ajautui hyvin nopeasti taas epämääräiselle asteelle, katsotaan ja katsotaan, mikään ei etene.

Sitten oinasmies kertoi, ettei ole vakavastti kiinnostunut minusta....ja näinhän se varmasti oli ollut ennenkin, antoi ymmrätää muttei ymmärrä antaa...joten nostin kytkintä. Jääkööt tuijottelemaan itsekseen :)))

• Oikkulainen

minulla. Oinasmiestä jäin minäkin kaipaamaan. Ehkäpä jonain päivänä tämä helpottaa. Toivon, että pian, sillä tästä ei ole ollut muuta kuin harmia.

• oikku N

tuleen makaamaan, tutustuin ja ihastuin mieheen josta ei saanut selvää miten juttu etenee. Aikoihin ei sitten syystä tai toisesta nähty ja sit ottikin yht. mutta ei siinä sen kummempaa jutusteltu kuin ylip. toistemme kuulumisia kyseltiin ja sitä paitsi olin jo tavannut nyk.miesystäväni jonka kanssa ei epäselvyyttä ole ollut, päin vastoin!
      Joten se siitä, en haikaile enää hänen peräänsä vaan nautin täysillä tästä suhteestani mikä minulle suotiin:))

• mööp

Mulle on käynyt myös samoin. Suhde oli vähän vaikea, ja mies lähti mitään sanomatta lätkimään.. kyllä siitä masentui ja jäin kaipaamaan pitkäksi aikaa 8[

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4657
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2661
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2314
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1571
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1360
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      15
      1306
    Aihe