Wixawin funclub Http://mobi.ski112thrill.com/mp/skill2thrill?CD1534
lähettää jatkuvasti 80v vaarille !!!!!
APUVA!!!!
spam viestit
8
1659
Vastaukset
- toinen mummo
Tästä oli apua minullekin, olin jo helisemässä kyseisten viestien takia.
- miumaumoi
mulle tuli kans noita, päätin ottaa nyt selvää et mikä toi on ku saldo meni sen takii :---) kiitos tiedosta!
- irjoliina
Mulle tulee kanssa näitä viestejä.Olisikohan facebookilla jotenkin yhteystiedot jaossa tähän suuntaan vai missä mättää.Tälle tarttis tehdä loppu sillä johan tuo taho rahastaa meidät tietämättömät kuiviin.
- joops,,,,,,,,24
Kun tekee netissä älykkyystestin,samalla liittyy wixawin fun clubiin ja alkaa tulla maksullisia viestejä. Erota voi ,kun laittaa viestin STOP numeroon 17270
- Ili-Tuuli Savu
Minäkin menin tyhmyyksissäni nestissä vastaamaan heidän houkutustestiin ja seuraavaksi olikun kilpailu jossa olisi ollut mahd. voittaa iPod4 tai joku vastaava... Nyt niitä viestejä on tullut lähes kerran päivässä viikon ajan. Lähetin tekstarin tuohon 17270 STOP ja pian tulikin vastausviesti. Olemme vastaanotteneet irtisanoutumisviestisi. Jäsenyytesi irtisanotaan muutaman minuutin kuluessa. No sopii toivoa... ; )
- huijauksen uhri
Minä pyysin puhelinoperaattorilta sulun 17-alkuisille tekstiviesteille. Nyt en voi lähettää enkä vastaanottaa näitä wixawinin viestejä. Toivottavasti tämä riittää. Tästä pitäisi tehdä ilmoitus poliisille, koska tämä toiminta on rikollista.
- taessa
Joo, meillä kanssa huomattiin. Kiitos tiedoista, toivottavasti rahanmeno nyt loppuu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305760- 345243
- 292974
- 342424
- 372108
- 152068
- 351882
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594