Mistä, Korkea-Tilava lipasto?

Ainiskainen20

Hei, kertokaahan mistä löytäisin korkean ja tilavan lipaston. Mielellään reippaasti yli 100cm korkea ja leveys max. 1metri. Olen nimittäin etsinyt kaikkialta, eikä mistään mahda löytyä. Asun Tampereella. Jos löytyy vaikka Oulusta asti sitä mitä haluan niin haen ja ostan pois. Käytetyt kelpaa, antiikkiset sekä uudet. Ikeaa ei tarvitse mainita. Sieltä en osta mitään. Ja muut ON24 yms.. Niistä ei ole löytynyt.

5

1140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+1+

http://www.kalustekauppa.com/ - lipastot ja senkit, löytyy montaa mallia väriä ja kokoa, paljon 100-120 cm korketa kapeita ja leveämpiä

Mielestänä lähes kaikki huonekalukaupat myy korkeaa lipastopa/senkkiä - ihmettelen jos et ole löytänyt

• Ainiskainen20

Hei, kiitos kovasti. Mutta en ole tuoltakaan löytänyt yhtikäs mitään, joka omaa silmää hivelis ja olisi omiin käyttötarkoituksiin sopiva. Etsin mm.. maalaisromanttisen antiikkista, vaaleaa tai tummaa, ja kokopuista, en mdf... Ei ole vielä löytynyt sitä Oikeaa. Olen mm etsiskellyt kirppareilta ja muista antiikki paikoista. Olisi kiva jos joku laittaisi kaikki Suomen huonekalutehtaiden linkkejä, kuten Ylivieskan puusepät... ym vastaavanlaisia. Kiinnostaisi löytää. Ja jos löydänkin jonkun lipaston, saa auttaja vaikka suklaakonvehtirasia lahjaksi ja kiitokseksi minulta. Eli se olisi suuri apua, jos joku viitsisi auttaa :)

Terv, Aini

• koko puu kunniaan
        Ainiskainen20 kirjoitti:

Hei, kiitos kovasti. Mutta en ole tuoltakaan löytänyt yhtikäs mitään, joka omaa silmää hivelis ja olisi omiin käyttötarkoituksiin sopiva. Etsin mm.. maalaisromanttisen antiikkista, vaaleaa tai tummaa, ja kokopuista, en mdf... Ei ole vielä löytynyt sitä Oikeaa. Olen mm etsiskellyt kirppareilta ja muista antiikki paikoista. Olisi kiva jos joku laittaisi kaikki Suomen huonekalutehtaiden linkkejä, kuten Ylivieskan puusepät... ym vastaavanlaisia. Kiinnostaisi löytää. Ja jos löydänkin jonkun lipaston, saa auttaja vaikka suklaakonvehtirasia lahjaksi ja kiitokseksi minulta. Eli se olisi suuri apua, jos joku viitsisi auttaa :)

Terv, Aini

Olisiko näissä oikeaa tyyliä? Varmaan voivat mittojen ja maun mukaan tehdä mieleisesi, jos ovat liian matalia? http://www.juvi.fi/

Ja huuto.net auttaa käytettyjen löytämisessä ympäri maan.

• Jarkko18

Tuoltahan löytyy lipastovalikoimaa aika hyvin. Saisi vain olla hieman isompi kattaus vielä.
      http://lipasto.net

• qps3

Meiltä löytyy useita 5 ja 6 laatikollisia lipastoja 1800-1900 luvun vaihteesta, korkeudet noin 130-150cm katso täältä www.rakkaatesineet.fi osio lipastot

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2834
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2040
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2027
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      34
      1920
    Aihe