Kuten tunnettua raekalkki maksaa 10 kertaa enemmän kuin pölykalkki. Ainoa ero noissa on että pölykalkin levittäminen on likaista puuhaa. Itse tavarassa ei ole eroa.
Bongasin biltemasta halvalla lannoiteen ja suolan levitin (tuotenro 143202). Se on kuin kukkalaatikko pyörillä ja työntövarrella. Mietin että kuinkahan tuo toimisisi ja pitihän sitä kokeilla. Aavistuksen menee mainoksen puolelle mutta näitä varmaan saa muualtakin kuin biltemasta.
40kg säkki dolomiittikalkkia kyytiin ja puukolla pitkä viilto säkin kylkeen(pitkä kapea sivu). Ei pölise ja levittää tasaisesti. Mainio kampe nyt ei tee lompakossa tuskaa levittää 500kg kalkkia :) jopa puhtaampaa puuhaa kuin raekalkin viskely. Ajattelin jakaa kokemukseni kun itselleni ei tällaista vinkkiä tullut eteen vaikka kaikenlaisia kalkitusjuttuja googlella löysinkin.
vinkki: pölykalkki pölyttä
ja halvalla
1
1166
Vastaukset
- lisäkokemus
tuossa mainitussa bilteman härvelissä on pyörät kiinteästi akselissa. Kun tekee jyrkkiä käännöksissä ja ulkokaarteen pyörä kulkee pidemmän matkan kuin sisäkaarteen puoli niin siihen tulee rasitusta. 40kg kalkkisäkki kyydissä ja ja jyrkät käännökset rikkoo vekottimen aika pian. ei kymmentä säkkiä kestänyt ;) Piti tehdä oma viritelmä jotta saa toisen pyörän vapaasti pyöriväksi, niin sitten kestää.
hinta on kyllä sen verran halpa että voisi ostaa jokaiselle säkille yhden mutta turhaa romua tulee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445229Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5241770Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748