Halti Lite-makuualustoista ? (500/800)

26

Miten on kestänyt?

Kuinka liukas pinta on , vaatiiko kumiliimatippoja pintaan et pysyy kaltevalla patjalla ?

Ootteko epähygienisesti puhkuneet vai käyttäneet jotain pumppua ?(kostea hengitysilma patjaan ...)

Kuinka venttiilit pelaavat , minkälaista suulaketta tarvii jos pikku pumpulla täyttää?

Kitos

7

6109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttösiili

pääset kokeilemaan. kohan joku, missä myydään telttoja on loputkin.

Itse kokeilin haltin lite patjaa missä on 6 kpl ilmaputkia vierekkäin ja oli todella miellyttävä kokemus kun itse olen 20kg ylipainoinen. ilmaventtilin reikä ei ollut kovin suuri, mut tokkopa tuo paljoa luovuutta vaatii jos pienempään pumppuun laittaa sopivan suulakkeen jatkojohdolla. Tavallisen ilmapatjan saa 10e.

• Tyttösiili

niin kauan kun siinä ei NAI RAILAKKAASTI. Sisko teki niin ja nykysestä ilmapatjassa ei pysy ilma. yksikään patjan ilmaventtiili ei kestä NAIMISTA.

• 16

W.A.F

• Tyttösiili
        16 kirjoitti:

W.A.F

naida vaan siis ihan kaksi henkilöä kun rakastelee railakkaasti ilmapatjalla niin se patjan ilmaventtiili EI KESTÄ SITÄ.

• 38
        Tyttösiili kirjoitti:

naida vaan siis ihan kaksi henkilöä kun rakastelee railakkaasti ilmapatjalla niin se patjan ilmaventtiili EI KESTÄ SITÄ.

ilmoittaa että lisäävät sen takuuehtoihin että ei kestä kun 2 henkilöä rakastelee railakkaasti patjalla.

Mitä jos kyöhnää ihan varovasti lähetyssaarnaajassa, kestäsiköhän se sitten ?

• kari24cm
        38 kirjoitti:

ilmoittaa että lisäävät sen takuuehtoihin että ei kestä kun 2 henkilöä rakastelee railakkaasti patjalla.

Mitä jos kyöhnää ihan varovasti lähetyssaarnaajassa, kestäsiköhän se sitten ?

Kesti!

• juluppinen
        Tyttösiili kirjoitti:

barbaran kestävyydestä?? paikkarasia mukaan, jos oksa tökää naijessa daamin tyhjäks:) parraan minkä oon nähny yhellä metsurilla, siin oli 34 tip top paikkaa, tahto kuulemma risukoissa helposti puhjeta..varsinkin jos se vastusteli, että piti vähän pakottaa aktiin../kävi sitä huoltoasemalla aina täyttämässä, työmatkalla..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3357
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2097
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe