onko kukaan poika tai tyttö kokeillut pissa leikkejä? jos on niin minkälaisia ja mitä mieltä olette pissa leikeistä?
pissa leikki
40
8613
Vastaukset
- Minä kerron
Varoitus, poiketen yleisetä käytännöstä tämä vastaus ei ole herjaava!
Pissaleikit on kivoja. Itse en ole vielä päässyt kokeilemaan, mutta ystäväni harrastaa tyttöystävänsä kanssa. Pissasta voin sanoa että se on terveellä ihmisellä steriiliä, juomakelpoisempaa kuin kraana vesi. Eli jos ajatus inhottaa, niin se on vain mielikuva.
Avaruuslennoilla virtsa kierrätetään, koska veden vieminen on kallista, on kaikki käytettävä. Eikä tarvita edes hääviä sudatin laitteistoja, ainoastaan keltaisen pissan maku häivytetään.
Ennen pissaleikkejä on syytä juoda paljon, silloin pissa on parhaimmillaan. Jos nestettä on elímistössä vähän, pissa kellastuu. Ei siinä silloinkaan mitään myrkkyä ole, maku vain on voimakkaampi.- Herra Pissa
Pissaleikit on tosi kivoja. Itse pissaan yleensä useamman kerran päivässä, ja lähes aina se tuntuu kohtalaisen mukavalta. Joskus tosin jos pissa ei tule, saattaa pissaleikki tuntua todella inhottavalta. Mutta silloin voi tosin aina syödä kakkaa. Koska kakkaleikit ovat myös todella kivoja.
Kannattaa syödä paljon kakia ennen kuin virtsaa, sillä silloin virtsa maistuu enemmän kakilta mikä on hyvä. Jos suussa on vähemmän kakia on virtsan haju helpommin huomattava. Omista preferensseistä riippuen kannattaa päätellä itselleen sopiva cacan ja pissan suhde. - Anonyymi
haluan pssaleikkeja kanssasi
- Anonyymi
Herra Pissa kirjoitti:
Pissaleikit on tosi kivoja. Itse pissaan yleensä useamman kerran päivässä, ja lähes aina se tuntuu kohtalaisen mukavalta. Joskus tosin jos pissa ei tule, saattaa pissaleikki tuntua todella inhottavalta. Mutta silloin voi tosin aina syödä kakkaa. Koska kakkaleikit ovat myös todella kivoja.
Kannattaa syödä paljon kakia ennen kuin virtsaa, sillä silloin virtsa maistuu enemmän kakilta mikä on hyvä. Jos suussa on vähemmän kakia on virtsan haju helpommin huomattava. Omista preferensseistä riippuen kannattaa päätellä itselleen sopiva cacan ja pissan suhde.minä myös caca tykkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä myös caca tykkään
minä myös
- Anonyymi
Herra Pissa kirjoitti:
Kannattaa syödä paljon kakia ennen kuin virtsaa, sillä silloin virtsa maistuu enemmän kakilta mikä on hyvä. Jos suussa on vähemmän kakia on virtsan haju helpommin huomattava. Omista preferensseistä riippuen kannattaa päätellä itselleen sopiva cacan ja pissan suhde.liuks virtsaa, kaka... enema.......
- Hullaantunut
Mä oon kolmekymppinen mies ja olen nyt vuoden verran naiseni kanssa pissaleikkejä harrastanut.
Alkuun pissaaminen tässä mielessä voi tuntua kyllä oudolta ja erikoiselta, mutta kun pissaleikkeihin pääsee "sisään", niin ne ovat aivan ihania ja kiihottavia.
Me ainakin ollaan molemmat nykyään aivan koukussa pissajuttuihin!
Harrastamme seksiä muutenkin päivittäin, jä nykyään lähes aina siinä mukana on pissajuttuja tavalla tai toisella.
Olemme kokeilleet oikeastaan kaikenlaista, en nyt tässä viitsi alkaa erittelemään että mitä...
Nyt ihan viime aikoina olemme alkaneet miettiä että otettaisiin nainen mukaan kolmanneksi pyöräksi, jos vaan sellainen jostain löytyisi...
Naiseni on bi, ja olemme kimppajuttuja kokeilleet muutamia kertoa, mutta ilman pissaa.
Myt molemmat olisimme innostuneita siis myös pissaleikkeihin kimpassa, lähinnä niin että mukana olisi nainen kolmantena.
Että sellaista... tästä nyt voi jo etukäteen sanoa että tulee asiattomia vastauksia, mutta jos joku siitä kiksejä saa, niin onneksi olkoon vaan!
Asiallisia vastauksia taas mielellämme otamme vastaan.- Anonyymi
mmm tykkään
haluan pissa leikkejä
ja haluan kaikkea muutakin extreme
kakka leikkejä
kaikkea muuta ilman rajoja - Anonyymi
oletteko harrastaneet pissaleikkejä vaatteet päällä.. minua sellainen kiihoittaa..
- Temppuilija
Olemme vaimoni kanssa harrastaneet pissaleikkejä jonkin aikaa, jo voi kertoa, että sen intiimimmäksi ei tunnelma tule. Pissaamme yleinsä suihkussa toistemme päälle, jotta siivoamiselta vältytään. Istun lattialle, ja annan vaimoni pissata pitkin kasvojani, ja nielen pissaa minkä kerkeän, ja masturboin samalla. Tälläisen irstailun pitäessä molempien omana tietona lujittaa suhdetta huimasti. Myös pyllynreijän nuoleminen pissaleikkin yhteydessä on hyvää terapiaa suhteelle. Suosittelen erittäin lämpimästi kaikille parisuhteessa eläville.
- Anonyymi
Sä oot onnellinen kun sulla noin perverssi nainen... kateellinen
Piss, scat.... :) - Anonyymi
olet onnellinen mies..
- Anonyymi
Mä voin olla sun seuraava nainen
- asiantuntija
C A N A D A ! ! !
- Anonyymi
haluan kokeilla
- Anonyymi
olen pissa fetissi ja kuuntelen teitä
- Anonyymi
tykkään pissaleikeistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tykkään pissaleikeistä
minä myös
- Anonyymi
on.. kokeilllut. minä itse tykkään ja siinä kaikki
- Anonyymi
tykkään
- Anonyymi
haluan nainen pissaa mun päälle
- Anonyymi
noriu piss
- Anonyymi
i like piss
- Anonyymi
ok for piss
- Anonyymi
pissa leikit
- Anonyymi
Itse haluaisin löytää naisen joka opettaisi minut pissa leikkeihin.
- Anonyymi
Mä voin opettaa kun mä haluun leikkiä pissaleikkejä<3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voin opettaa kun mä haluun leikkiä pissaleikkejä<3
Tiedän että teitä ihania naisia on olemassa jotka tuosta tykkää. Itsellä ei ole sellaista luksusta tällä hetkellä. Joskus aikanaan oli ja sain laskea naiseni päälle ja ruikkia suuhunkin. Se oli todellista luksusta. Vastaanottavana puolena en ollut mutta ei haittaisi. Olisi kiva mennä maahan ja nainen tumisi päälle kyyköttään. Voisin nuolla persereikää samalla kun hän laskisi päälleni ja saisin nuolla loput pois pillusta. Vaimon käsken aina aamupissalla jättää pyyhkimättä. Nuolen mielelläni hän pissaisen pillunsa. Joskus spermaisenkin.
Erään naisen kanssa olemme keskustelleet että hänelle kävisi ja saisin pissata hänen perseeseen. Se on kokematta ja monet sitä on tehnyt ja tekee. Välimatka estää tämän.
- Anonyymi
Olen kokeillut ja exäni on kussut päälleni ja kusisen pillun nuoleminen on kyllä parhaimpia asioita.
Mutta mikään ei voita sitä että ekaks saat mällit suuhun ja kuset naamalle mieheltä - Anonyymi
Tytöilemme, kaiken kivan jälkeen kastelemme toistemme asut ja halut nousee uudestaan. Runsas veden juonti ennen pissausta. Huippuirstasta varsinkin ulkona.
- Anonyymi
On toki kokeiltu!
Minulle kiihottavinta on kusta tyttöystävän ohuelle kesäleningille tai
valkoiselle puserolle kun alla on tummanpunaiset neljänneskuppirintsikat,
mitkä ostimme seksikaupasta ihan tätä tarkitusta varten.
Ja tämä jossain muualla kuin kylppärissä - mieluummin piknikillä jossain
rannalla tai metsässä.
Jari 27v- Anonyymi
Oletko Jari kovinkin uskollinen tyttöystävällesi?
Minua viehättä juuri tuollainen ajatus. Itselläni on vastaavanlaisia asusteita ja mielitekoja, mutta oma kumppanini ei ole kiinnostunut.
Monica 29v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Jari kovinkin uskollinen tyttöystävällesi?
Minua viehättä juuri tuollainen ajatus. Itselläni on vastaavanlaisia asusteita ja mielitekoja, mutta oma kumppanini ei ole kiinnostunut.
Monica 29vTuu tänne niin saat samaa juttua, molemmin päin tietty.
Vipa
- Anonyymi
Pissaleikit ovar kivoja ja kiihottavia
- Anonyymi
Pissaleikit ovat kivoja ja kiihottavia
- Anonyymi
Kusileikit toisen miehen kanssa kiinnostaa ja kiihottaa. Kun vain löytäisi kaverin, niin antaisin kusta päälleni ja joisin suoraa reiästä. Lopuksi runkattais ja vaikka nussittaisi.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/U7n7C3
- Anonyymi
Olen antanut kultaisen suihkun naisen kasvoille, suuhun ja vaatteille. Haluan, että hänellä on ohuesta ja sileästä kankaasta paita tai mekko , niin että nännit kuultavat sitten läpi, kun se on märkä.
- Anonyymi
Meillä myös pissileikit, mukava ottaa rouvalta vastaan pissiä. Itse myös tykkään kun saa pilluun laskee pitkät pisut. Piti muuten kauan harjoitella ennenkuin pissaaminen onnistui toisen nähden, rouvallakin alussa ei tullut kuin pieniä suhuja kun häntä nolotti olla naaman edessä pillu auki puristaa pissiä samalla. Nyt tulee kivasti kaaressa oli asento mikä vaan.
Pissaleikit ovat kivoja, seuraa vain hankalaa löytää.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305760- 345243
- 292974
- 342424
- 372108
- 152068
- 351882
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594