Mitä entiselle nurmikolle?

Faceliftiä

Villiintynyt numikko rinteessä tarvitsee kipeästi faceliftiä. Mitä tekisin sille? Kivituhkaa päälle? Vai mitä muita "materiaalivaihtoehtoja voisi rinnetontilla käyttää. Suunnitteilla olisi lähivuosina rakentaa isot terassit rinteeseen, joten mitään kovin arvokasta ratkaisua en tässä vaiheessa lähtisi toteuttamaan. Jos kivituhkaan päädymme, niin varmaan joku kangas alle, kun vanha pohja on täynnä rikkaruohoja?
Kivituhkasta vielä.Niitähän on vaikka mitä "lajeja", joten mikä olisi mahdollisimman tasakokoista? Olen siis nähnyt sellaista, missä on isoa soraa seassa...

3

546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blue Glitter

Jos tarkoituksesi on rakentaa ja hävittää rikkaruohot, niin levitä jo nyt rinteelle pressut ja pidä niitä tämä ja seuraava kesä, niin saat siten tapettua kaikki rikkaruohot. Se on tehokkain keino päästä niistä eroon ja voit aloittaa rinteelle rakentamisen hyvillä mielin. Turha sinun on tässä vaiheessa ja niin lyhyeksi aikaa ryhtyä uhraamaan rinteeseen enää enempää työtä.

Kivituhkista en tiedä, koska se on sarjassamme aineksia joiden ideaa en käsitä. Itse hankkisin meren pyöristämiä kiviä.

• faceliftaaja

Olipa hyödyllinen idea. Itselle ei olisi edes tullut mieleenkään levittää pressuja. Ainoa ongelma on vaan, että rinteestä on suora näköyhteys kadulle :( En minäkään pidä kivituhkan ulkonäöstä ja juuri "rantakivet" olivat minullakin mielessä, mutta ajattelin kivituhkaa tarvittavan kankaan päälle, rantakivien alle...
        Puuterassi ja puiset kulkuväylät yhdistettynä kiviin voisi kuulostaa kivalta...?

• Britariina
        faceliftaaja kirjoitti:

Olipa hyödyllinen idea. Itselle ei olisi edes tullut mieleenkään levittää pressuja. Ainoa ongelma on vaan, että rinteestä on suora näköyhteys kadulle :( En minäkään pidä kivituhkan ulkonäöstä ja juuri "rantakivet" olivat minullakin mielessä, mutta ajattelin kivituhkaa tarvittavan kankaan päälle, rantakivien alle...
        Puuterassi ja puiset kulkuväylät yhdistettynä kiviin voisi kuulostaa kivalta...?

Kuoleekohan rikkakasvit pelkän maisemointikankaan ja katteen alla? Vai mikä kangas tarvitaan, jos itsekin tuollaisen toteuttaisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7276
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      48
      3082
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2246
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2228
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16