mitä tehdä?

pahoinpidelty

Noin kuukausi sitten 19v nainen pahoinpiteli minut bussissa, kun olin menossa ystäväni kanssa kouluun.
Bussin pysätessä päätepaikalleen, olin nousemassa paikaltani jolloin tekijä juoksi takaani ja repi minut hiuksista alas siitä "tasanteelta" bussin keskiovien eteen.

Tuossa hiusten repimisen yhteydessä hän kynsi myös korvanlehteni ja rustoni verille.
Seuraavaksi hän löi minua kaksi kertaa naamaan, ja potkasi 3-4 kertaa mahaan.

En tuntenut itse tekijää entuudestaan, mutta ystävääni hän oli yrittänyt vokotella ja oli suuttunut kun hän ei ollut suostunut näihin ehdotuksiin. Liekö sitten saanut jonkun mustasukkaisuuskohtauksen?

Itse en henkilöön käyttänyt minkäänlaista väkivaltaa, ainoastaan työnsin pois.

Sain siis haavaumia korvaani ja mustelmia vatsaani.

Bussi oli täynnä matkustajia.

Menimme ystäväni kanssa tekemään rikosilmoituksen ja nyt olemme siinä pisteessä että sovittelua tuo virkavalta nyt kovasti ehdottelee.
= tekijä pääsee kuin koira veräjästä ja minkäänlaista vahingonkorvausta ei tipu.

Tämä henkilö joka soitti minulle sovittelutoimistosta kertoi tekijän olevan ns. "heikkolahjainen"
Ja vaikka olenkin ala-ikäinen ja hän aikuinen, niin meitä ei katsota tasavertaisiksi joten tuskimpa hän tästä mitään saa.

Naikkonen on kuulemma myös aivan persaukinen joten tuskimpa mitään rahojakaan ikinä tulisi.

Pitäisikö minun mennä sinne sovitteluun ja jättää koko asia vain näin?

Vai viedäkö juttu käräjille asti?

Ystävälläni on myös materiaalia tekijän sähköisesti lähettämistä uhkauksista yms.
Olemme äänittäneet myös tekijän saapuneita puheluita.

Tätä naikkosta epäillään siis kaiken kaikkiaan
- laiton uhkailu
- pahoinpitelyt [ystäväni sai myös kuonoonsa bussissa]
- kunnianloukkaus

1

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------------

lääkärillä, että on todisteet vammoista, vai todistaako joku matkustaja?

En tiedä auttaako sovittelu, jos tyyppi vähälahjainen. Eli tajuaako tehneensä väärin ja ottaa opikseen ettei tee uudestaan?

Jos vähänkin tuntuu siltä, et haluaa jutun käräjille, niin kannattaa varmaan viedä. Luulis et jos jatkaa vainoamista vielä senkin jälkeen, niin vois hakea lähestymiskieltoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe