Onkos kellään tehty kyseistä toimenpidettä nenän alakuorikkoon tukkoisuuden helpottamiseksi. Minkälainen oli kyseinen toimenpide ja hoito sen jälkeen. Oliko kovin tukossa toimenpiteen jälkeen pystyikö hengittämään ollenkaan nenän kautta ja oliko kipuja ja tietty oliko siitä loppujen lopuksi apua.
RFA poltto hoito
1
909
Vastaukset
- dokka dukossa
Sain kanssa lähetteen tohon toimenpiteeseen koska nokka jatkuvasti tosi tukossa. Toimenpide eteni seuraavasti: kaks pumpulituppoa molempiin sieraimiin joissa puuduteainetta. Tuntus aika järkyltä ku ne tungettiin tosi syvällä nenään. Tupot nenässä sit oottelet noin puol tuntii... Sitte tupot veks ja makaat siinä selälläs ku lääkäri tunkee lisää puuduteainetta piikeillä. Puuduteaine valuu myös nieluun ja puuduttaa sen joten nieleminen on hankalaa ja tuntuu hirveeltä, ite ainaki pelästysin sitä. Sitte kun on puudutettu ni ruvetaan polttaa. Ja siinä se. Verta tulee mukavasti nenusta aluks mut mulla ainaki lakkas ekana päivänä. Viikon verran nenä TODELLA TUKOSSA! Ja kamalaa ku on jatkuva nuha eikä saa niistää!! Nenä on myöskin hellänä muutaman päivän mutta ei mulla ainakaan särkeny sen enempää. Ja lopputulos: EI AUTTANU YHTÄÄN!!! Noin kk päästä toimenpiteestä tuntus ku ois ollu helpompi hengittää mutta sama tukkosuus tuli takasin 2kk päästä... Mutta toivottavasti sulla auttaa. Monella on auttanu tosi paljon mut valitettavasti ei tehonnu mulle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih304569Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4681374Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358991- 77903
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228794
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.45720Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707