Mitä tarkoittaa uTorrentissa "osat" -sivulla tiedostoissa olevat eri värit (sininen, vaalean sininen ja vihreä)?
uTorrent värit
4
403
Vastaukset
- utelias121
Siis tarkoitin tietenkin "Tiedostot" sivua.
- 231246364
Ei mitään mistä tavallisen käyttäjän tarvitsisi välittää.. jos et tiedä tuotakaan asiaa, turha edes murhetia asioista joilla ei ole mitään tekemistä latauksien kanssa =) et selvästikkään ole Advanced käyttäjä.
Senku painat latauksen päälle ja ohjelma tekee loput kyselemättä.. jos hitaiden latausnopeuksien takia katselet eri toimintoja, voin sanoa että tällä ei ole mitään tekemistä nopeuden kanssa.. nopeutesi riippuu internet yhteyden tasosta, sekä jakajien ja lataajien määrästä. (joskus myöskin liiallaisesta "Upload/lähetys" nopeudesta..)
että mä voisin vastata vielki paremmin, tarvisin tietoa esim: et minkä toivossa kattelet noit toimintoja, ja mitä yrität asetella/säätää.. - utelias121
231246364 kirjoitti:
Ei mitään mistä tavallisen käyttäjän tarvitsisi välittää.. jos et tiedä tuotakaan asiaa, turha edes murhetia asioista joilla ei ole mitään tekemistä latauksien kanssa =) et selvästikkään ole Advanced käyttäjä.
Senku painat latauksen päälle ja ohjelma tekee loput kyselemättä.. jos hitaiden latausnopeuksien takia katselet eri toimintoja, voin sanoa että tällä ei ole mitään tekemistä nopeuden kanssa.. nopeutesi riippuu internet yhteyden tasosta, sekä jakajien ja lataajien määrästä. (joskus myöskin liiallaisesta "Upload/lähetys" nopeudesta..)
että mä voisin vastata vielki paremmin, tarvisin tietoa esim: et minkä toivossa kattelet noit toimintoja, ja mitä yrität asetella/säätää..En siis yritä mitään säätää. Minua vaan kiinnostaa mitä ne siniset ja etenkin vihreät värit tarkoittavat.
- poikjuy
utelias121 kirjoitti:
En siis yritä mitään säätää. Minua vaan kiinnostaa mitä ne siniset ja etenkin vihreät värit tarkoittavat.
Joo keksin jo itsekin mitä ne tarkoittavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224