Kurssiohjelma
Sunnuntai 4.7.
klo 11.30 lähtö Helsingistä Tallinnaan Viking XPRS:llä
klo 20.00 tuloillallinen Kuressaaressa
Maanantai 5.7.
klo 10.00-13.00 luokkatyöskentelyä: esittäytyminen, valokuvauksen teoriaa, sommittelu, valaisu, tiedostomuodot ja mallinohjaus
iltapäivällä valaisuharjoituksia
Tiistai 6.7.
klo 10.00-13.00 kuvankäsittelyn perusteet
iltapäivällä kuvausharjoituksia sisä- ja ulkotiloissa
Keskiviikko 7.7.
henkilökuvausta muiden kurssien osallistujista, miten kuvataan lehtikuva
klo 14-17 kuvankäsittelyä tietokoneluokassa
klo 19-24 kuvausharjoitus ja nuotioretki meren rannalle: miten tehdä henkilövalaisu auringonlaskussa
Torstai 8.7.
Muhun-retki, maisema- ja luontokuvausta
Perjantai 9.7.
kuvataan henkilökuvia muiden kurssien osallistujista sekä paikallisista asukkaista
klo 15-19 tehdään viikon kuvista näyttely
Lauantai 10.7.
klo 10-13 kuvien käsittelyä, valitsemista ja printtaamista
klo 17 - näyttelyn avajaiset ja grilli-ilta
Sunnuntai 11.7.
klo 9.30 lähtö Kuressaaresta Tallinnaan
klo 16.30 Viking XPRS Tallinnasta Helsinkiin, johon saapuu klo 19.00
Koko kurssiviikon ajan paljon oheisohjelmaa, retkiä ym.
LISÄTIETOJA ja ilmoittautuminen:
---------------------------------------------
http://www.kskoolitus.com/henkilovalokuvaus.html
Henkilövalokuvaus
5
576
Vastaukset
- buahahahaaaaaaa
aika noloa mainostaa ilmaisella ja syrjäisellä nettipalstalla. Lukijoita ehkä kymmenen per viesti, jeejee. Valtava suksee edessä. Paljonkohan ois asiakkaita, jos laittaisit hesarin etusivun uusiksi???
Olet pelle, kukaan ei klikkaa linkkejäsi. Jää nekin viissenttiset sitten saamatta "kampanjoillasi".
Menepäs ja käyt ensin sen peruskoulusi loppuun. Jookosta? - Valokuvaajat
Mielenkiintoinen kurssi! Katselin äsken tietoa Saarenmaasta ja Plaza.fi:ssä taitaa olla tähän liittyvää taustaa, kannattaa lukaista
http://plaza.fi/ellit/liikunta-ja-terveys/liikunta-ja-hyvaolo/liikunnallinen-loma-saarenmaalla - Luonnonkuvaaja7
Itse olen pitkään kuvannut lähinnä luontoa, tämä oikeasti kiinnostaa! Ihmiset ovat jotenkin jääneet vähemmälle huomiolle, ei oikein tiedä salamankäytöstä ja rajaamisesta että saisi kiinnostavan kuvakulman ja oikean valaistuksen. Hienoo että valokuvauksessa on välillä muutakin näkökulmaa kuin vain se perinteinen luontokuvaus.
- Ajattelemisen aihett
Kerrankin asiapitoinen kommentti! On totta, että tällaiselta kurssilta (tämä kyseinen, tai muu vastaava) varmasti saa uutta näkökulmaa omaan työhön. Se on sitten oman kokeilemisen varassa miten osaa soveltaa oppimaansa.
Luonnonkuvaaminen on helposti saman toistoa, pääseminen askeleen eteenpäin osaamistasolla, niin luulen että se vaatii uuden kokeilemista.
Itseä lähinnä valaistukseen liittyvät asiat kiinnostavat, kun on vallitsevassa valossa tähän saakka kuvannut. - Loistavat puitteet
Ajattelemisen aihett kirjoitti:
Kerrankin asiapitoinen kommentti! On totta, että tällaiselta kurssilta (tämä kyseinen, tai muu vastaava) varmasti saa uutta näkökulmaa omaan työhön. Se on sitten oman kokeilemisen varassa miten osaa soveltaa oppimaansa.
Luonnonkuvaaminen on helposti saman toistoa, pääseminen askeleen eteenpäin osaamistasolla, niin luulen että se vaatii uuden kokeilemista.
Itseä lähinnä valaistukseen liittyvät asiat kiinnostavat, kun on vallitsevassa valossa tähän saakka kuvannut.Kävin joskus Jyrki Vesan vetämässä työpajassa, opetus oli todella hyvää ja ammattitaitoista. Kannattaa Googlettaa nimi, ammattikaveri asialla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728